Citizen only deel 3

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Dan lijkt het toch wel aardig op het eerste symbool op het plaatje wat hierboven ergens is gepost.

1 like

Ik heb best een frisse fantasie maar vooralsnog kom ik niet veel verder dan het (handvat van het) sabel van Zorro … :sunglasses:

Ik denk echter dat het een antenne moet verbeelden met iets van een niet heilig ‘radiosignaal-aureool’ eromheen. Jeetje, ingewikkeld allemaal. Nou ja, als ze in Japan weer wakker worden zullen we het wel horen.

gaai ook nie,
dit is ons dialect voor: jij ook niet :joy: :ok_hand:

1 like

Ze hebben je al succes gewenst met je problemen en zorgen, verwacht je nog veel meer van ze?

3 likes

spit-take-laughing

2 likes

Wat is dit gaahaaafff :heart_eyes:

Thanks @jacobus voor het initiele zaadje, en @APMV voor de link naar Jomashop

9 likes

waarschijnlijk zullen ze weer helemaal sorry zijn om van nóg meer difficulties te hearen. Drama’s daar, overseas.

1 like

Fraaie bullhead @coffeecup:star_struck:

1 like

maar nu we hier toch om overseas difficulties struikelen, waarom zit er dan op mijn andere second hand een ban-de-bom-mercedes logo? Op een gewone duikerd?

3 likes

Gefeliciteerd Geert. Staat je goed :muscle:t3:

1 like

mooi, het is omdat ik momenteel reeds twee anderen op het oog heb, anders ging ik er ook voor :ok_hand:

1 like

Zie de verschillende kleuren secondewijzer:
Oranje, geel en wit…

1 like

Ben wel benieuwd waarom Citizen de zondag in het rood uitvoert :thinking: ik ga ze ook een mailtje sturen :bulb:

Je kan het niet zien want heb de foto zaterdag gemaakt, zo in de war ben ik er van :persevere:

7 likes

confused

Overigens als ze niet reageren kun je die vraag ook bij Seiko neerleggen. Wat is trouwens überhaupt het nut van een datum op een duikhorloge? :joy: #GoeieVraag

controlling-laugh-laughing

Dan kun je zien hoeveel dagen je al onder water bent.
Duhhu, :smirk:

2 likes
7 likes

Dank voor het delen Robert. Uniek zo’n prachtig zakhorloge. Gelimiteerd tot 100 stuks, maar wat wordt de prijs?

https://www.citizenwatch-global.com/special/100th-firstcitizenwatch/assets/images/product/img-features03.webp

2 likes

Om je duiklog in te vullen. :man_shrugging:

Ok 1 Citizen nog dan…

13 likes

Gave video :+1: