Dan lijkt het toch wel aardig op het eerste symbool op het plaatje wat hierboven ergens is gepost.
Ik heb best een frisse fantasie maar vooralsnog kom ik niet veel verder dan het (handvat van het) sabel van Zorro …
Ik denk echter dat het een antenne moet verbeelden met iets van een niet heilig ‘radiosignaal-aureool’ eromheen. Jeetje, ingewikkeld allemaal. Nou ja, als ze in Japan weer wakker worden zullen we het wel horen.
gaai ook nie,
dit is ons dialect voor: jij ook niet
Ze hebben je al succes gewenst met je problemen en zorgen, verwacht je nog veel meer van ze?
waarschijnlijk zullen ze weer helemaal sorry zijn om van nóg meer difficulties te hearen. Drama’s daar, overseas.
maar nu we hier toch om overseas difficulties struikelen, waarom zit er dan op mijn andere second hand een ban-de-bom-mercedes logo? Op een gewone duikerd?
Gefeliciteerd Geert. Staat je goed
mooi, het is omdat ik momenteel reeds twee anderen op het oog heb, anders ging ik er ook voor
Zie de verschillende kleuren secondewijzer:
Oranje, geel en wit…
Ben wel benieuwd waarom Citizen de zondag in het rood uitvoert ik ga ze ook een mailtje sturen
Je kan het niet zien want heb de foto zaterdag gemaakt, zo in de war ben ik er van
Overigens als ze niet reageren kun je die vraag ook bij Seiko neerleggen. Wat is trouwens überhaupt het nut van een datum op een duikhorloge? #GoeieVraag
Dan kun je zien hoeveel dagen je al onder water bent.
Duhhu,
Dank voor het delen Robert. Uniek zo’n prachtig zakhorloge. Gelimiteerd tot 100 stuks, maar wat wordt de prijs?
Om je duiklog in te vullen.
Gave video