Citizen only deel 3

24 likes

X-postje

20 likes

Jemig…

Zou de zwarte ook moeten kopen😂

19 likes

altijd leuk deze nog eens te zien :+1:
prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dank U :+1:

1 like

Deze Citizen doet het altijd goed op de foto!

Hoe verhoudt hij zich naast de Christopher Ward Sealander?

1 like

Ja zo dus, ha ha. Ze kunnen het vrij goed met elkaar vinden! Ik moet je bekennen dat ze inderdaad iets van elkaar weg hebben, maar beiden toch zo anders! Waarbij de Citizen slank en elegant is is de Christopher toch iets meer tool.

Wat ik van de Christopher toch echt een voordeel vind ten opzichte van de citizen is dat hij een meer kwalitatieve sluiting heeft, met snel verstelling dat is echt reuze prettig.

Verder hebben ze beide prachtig helder glas, met een hele mooie wijzerplaat. De gladde Bezel Van de citizen vind ik prachtig (zolang er geen krassen opkomen). De G MT van de Christopher is natuurlijk ook erg gaaf!

Ze leven fijn samen :hugs:

10 likes

Van het eerste uur al een vreemde eend 🥸

14 likes

15 likes

Drieluik compleet; Citizen-itch gescratched. :white_check_mark::+1:t2:

Wat een subtiel horloge, vergeleken met die Orca en Ecozilla… :wink:

13 likes

Drieluik? Je hebt 3 verschillende duikers.

Maar Ana-Digi? Je hebt een Eco-Dive (2maal) en een Automaat.

Een mooie Vintage, leuk detail met vintage is dat je 0 afschrijving hebt.

Ik zou niet kunnen kiezen welke ik zou nemen uit al mijn horloges als een drie luik.

12 likes

vooral de bovenste twee (vintage) horloges vind ik echt heel erg mooi…
super vet :ok_hand:

1 like

Als die blauwe quartz ooit weg gaat wil ik daar best een bijschrijving voor doen hoor. :innocent: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Laatst was er weer een te koop. :roll_eyes: blijft duidelijk een gewilde kleur. Ik laat natuurlijk die blauwe zien die is gewoon het mooiste van de serie.

2 likes

Ha, snap ik, dit is wel heel erg ‘grote stappen, snel thuis’… :wink:

Ik ben van de duikers, geen chronos, dress, ana-digi of vintage, en ik heb (op de Marinemaster na) de midrange Seiko duikers wel zo goed als ‘uitgespeeld’. En geen behoefte om weer zo ver te gaan met een ander merk. Met mijn collectie Seikos zou ik inderdaad wel moeite hebben met zo’n drieluik.

1 like

Citizen Yachttimer C050

8 likes

12 likes

Oudje, maar hoe oud? Leuk horloge :+1:

1 like

Dank! Volgens mij ergens tussen 1981 en 1985

1 like

Blijft gaaf deze citizen :ok_hand:

1 like