Citizen only deel 3

Citizen op vakantie… :sunglasses:

18 likes

12 likes

12 likes

11 likes

Fijn, erg strak lopende horloge. De oude eigenaar heeft hem altijd keurig opgewonden. En hoefde blijkbaar nooit de tijd te verzetten. De kroon gaat moeilijk in de 2e positie. Rubber in de kroon is stijf.

8 likes

Ook keurig van service laten voorzien? Lijkt me belangrijker :wink:

Welnee het is geen Rolex. Uurwerk heeft trouwens wel eens service gehad. Geen idee wanneer. Ik draag zo’n horloge een paar keer per jaar. Dan ga ik aan een horloge die me 50 euro heeft gekost echt geen service aan geven. Doet hij het, mooi. Blijft hij lopen, en ook nog eens netjes ben ik nog blijer. Gaat hij stuk? Komt hij binnenkort op marktplaats in een lotje defecte horloges

2 likes

Op horloges hoeft natuurlijk niet de naam Rolex te staan om service te “verdienen”. Elk leuk horloge komt daar bij mij voor in aanmerking. Dragen totdat ze uit elkaar vallen is aan mij niet besteed, dat vind ik echt doodzonde.

NA, de nieuwe Orca!

En twee weken geleden de Ecozilla >

Nee, ik ben niet van Seikoholic naar Citizenaddict aan het gaan, maar deze twee beesten van horloges wilde ik stiekem altijd al ‘n keer proberen.

De Ecozilla is vooral héél véél, en de Orca is naast best veel ook nog ‘s fascinerend!

10 likes

De ecozilla is inderdaad leuk, ook technisch een heel goed horloge.

Het is op de standaard band ook met ruime afstand het minst comfortabele horloge dat ik heb om te dragen.

3 likes

Ligt helemaal aan het model.

Er ligt wel wat in de kast wat service nodig heeft. Wat ik niet weg doe. Maar de meeste die niet bijzonder zij gaan niet voor service de deur uit.

1 like

Vandaag om de pols, later vandaag ga ik naar de sportschool en heb ik deze altijd om. Staat wel in de verkoop, wil namelijk de Citizen Tsuyosa. Prachtig horloge.

8 likes

En drie jaar later toch eentje gevonden…
Maar wel een met een goed werkend wit broertje van deze leuke oude Crystron - dekseldelertjes zeg maar :nerd_face:

dus… een dekseltje blijft nog steeds welkom Citizen vrienden :sunglasses:

10 likes

Voor vandaag:

14 likes

11 likes

16 likes

18 likes

Kijk ze ff lekker zonlicht opsnuiven :sunglasses: Cocktail erbij en genieten :ok_hand:t2:

11 likes

14 likes

20 likes