Show hier je horloges met LCD en LED display

Thanks, maar ik ben niet zo van Ć©Ć©n type horloge, veel meer van diversiteit. Analoog heb ik al jaren een vintage Seiko Navigator, kundig door @Aad57 gereviseerd en nu nog ergens anders onderhanden voor een final Lumen touch.
Ook analoog quartz verder nog een gekke Seiko World Timer.
Voor digitaal heb ik meerdere Casio oldworldtimers maar een interessante Ana Digi met wereldtijden functie ontbrak gewoon nog! En nu niet meeršŸ˜‹ met deze strakke Casio!


Naast worldtime nog 3 alarms, telefoonnr geheugen, stopwatch, countdown, signal en oh ja die hele mooie randverlichting. Een beauty voor peanuts imho.

2 likes

Daā€™s ook een aparte met die verticale info tekstjes, wel een coole Sanyo gespot zondag maar laten liggen voor een Ana Digi Citizen die waanzinnig mooi patina had ( tweede van rechtsboven op de foto)

7 likes

Doet het digitale deel het nog steeds?

1 like

Moet ik nog checkenā€¦:relieved::relieved::grimacing:

1 like

Net uitgevonden hoe ik die Sanyo in 24-uurs modus krijg. Na elke batterijwissel weer een uitzoekerij hoe die dingen werkenā€¦ :roll_eyes:

Tja die klepjes of batterij dekseltjes vind ik zelf superslim. Maar als ze ontbreken :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
Zo mis ik 'n Citizen dekseltje dat nu net weer wat kleiner is dan bij de meeste ( voornamelijk lcd) kasten, 13mm doorsnede !!!
Ook de Rikketik gaf geen oplossing, en toch best veel gezien.
Misschien hier iemandšŸ™??

1 like

Dit was een 90ā€™er jaren relatiegeschenk van Rein Elektronik en liet je aftellen naar het jaar 2000. Ik denk dat het horloge nog prima werkt als ik een (afwijkend model) batterij op de kop tik.

Het digitale deel zal ongetwijfeld nog van weinig praktische waarde zijn.

2 likes

Goed bezig weer!

Ach als je liever Seikoā€™s digiā€™s zietā€¦:sweat_smile: Moet ik wel een ander plaatje schieten :wink:

Ach ik denk dat het qua prijzen wel meevalt, niet zo heel erg populair ook, evenmin als gewone Quartz horloges. Aanbod LCD lijkt me laag voor wat ik de mijn laatste twee drie bezoeken heb meegekregen. Daarvoor zeker tien jaar niet echt meer bezocht, dusā€¦
Deze laatste beurs heb ik weinig digitaals gezien, mijn NA oude Elektronika Rus, wat CasioĀ“s en een leuke Sanyo - maar ik heb er ook niet speciaal op gejaagd. Zocht dit keer eigenlijk twee a drie reparatie/onderdeel figuren die ik dus niet heb getroffen helaasā€¦

Uit de oude doosā€¦

3 likes

Handyman :+1::+1::+1:

Gewoon. Omdat het kan

5 likes

Eenvoudig Pontiac International lcd-tje

7 likes

Alleen al die leuke band :sunglasses:

Fijn ook dat er Special Edition op vermeld staat. :ok_hand:

Is het niet gewoon een Junghans binnenwerk?

Top dat die het doet @Tonosama Heb ooit eens op de markt een stuk of 5 van die Radio Controlled horloges gekocht, elk batterijtje dat er in ging kon ik meteen weggooien :thinking: :persevere: Heb ze nog wel ergens, en de bandjes waren nog bruikbaarā€¦

Eindelijk eens die oude Electronika van de Rikketik geopend, beetje schoongemaakt en ondanks een ontbrekend kontaktje getestā€¦ maar helaasā€¦:slightly_frowning_face:
Dan maar in een lijstje aan de muur :crazy_face:

2 likes

3 likes