Citizen only deel 3

Op horloges hoeft natuurlijk niet de naam Rolex te staan om service te “verdienen”. Elk leuk horloge komt daar bij mij voor in aanmerking. Dragen totdat ze uit elkaar vallen is aan mij niet besteed, dat vind ik echt doodzonde.

NA, de nieuwe Orca!

En twee weken geleden de Ecozilla >

Nee, ik ben niet van Seikoholic naar Citizenaddict aan het gaan, maar deze twee beesten van horloges wilde ik stiekem altijd al ‘n keer proberen.

De Ecozilla is vooral héél véél, en de Orca is naast best veel ook nog ‘s fascinerend!

10 likes

De ecozilla is inderdaad leuk, ook technisch een heel goed horloge.

Het is op de standaard band ook met ruime afstand het minst comfortabele horloge dat ik heb om te dragen.

3 likes

Ligt helemaal aan het model.

Er ligt wel wat in de kast wat service nodig heeft. Wat ik niet weg doe. Maar de meeste die niet bijzonder zij gaan niet voor service de deur uit.

1 like

Vandaag om de pols, later vandaag ga ik naar de sportschool en heb ik deze altijd om. Staat wel in de verkoop, wil namelijk de Citizen Tsuyosa. Prachtig horloge.

8 likes

En drie jaar later toch eentje gevonden…
Maar wel een met een goed werkend wit broertje van deze leuke oude Crystron - dekseldelertjes zeg maar :nerd_face:

dus… een dekseltje blijft nog steeds welkom Citizen vrienden :sunglasses:

10 likes

Voor vandaag:

14 likes

11 likes

16 likes

18 likes

Kijk ze ff lekker zonlicht opsnuiven :sunglasses: Cocktail erbij en genieten :ok_hand:t2:

11 likes

14 likes

20 likes

24 likes

X-postje

20 likes

Jemig…

Zou de zwarte ook moeten kopen😂

19 likes

altijd leuk deze nog eens te zien :+1:
prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dank U :+1:

1 like

Deze Citizen doet het altijd goed op de foto!

Hoe verhoudt hij zich naast de Christopher Ward Sealander?

1 like

Ja zo dus, ha ha. Ze kunnen het vrij goed met elkaar vinden! Ik moet je bekennen dat ze inderdaad iets van elkaar weg hebben, maar beiden toch zo anders! Waarbij de Citizen slank en elegant is is de Christopher toch iets meer tool.

Wat ik van de Christopher toch echt een voordeel vind ten opzichte van de citizen is dat hij een meer kwalitatieve sluiting heeft, met snel verstelling dat is echt reuze prettig.

Verder hebben ze beide prachtig helder glas, met een hele mooie wijzerplaat. De gladde Bezel Van de citizen vind ik prachtig (zolang er geen krassen opkomen). De G MT van de Christopher is natuurlijk ook erg gaaf!

Ze leven fijn samen :hugs:

10 likes