Show hier je horloges met LCD en LED display

Oh en zeker maakte Timex die! Samen met Microsoft ontwikkeld om via infra rood data te synchroniseren. Ook één van de drie horloges die NASA officieel heeft gecertificeerd voor ruimte missies.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Timex_Datalink

1 like

Die had ik nog niet gezien thx! Nog vrij schappelijke prijs

1 like

Mooie hulpactie. Cool design ook trouwens die Timex. Dan is de mijne maar een knutselklokje vrees ik. Wel even opgegraven en dit issum

12 likes

Hamilton MIB,Pulsar en Casio

6 likes

8 likes

Een mooie Wendy :ok_hand: :hugs:
plaats je ze ook eens in deze mooie lijn op dit forum :slight_smile:

Vintage horloge-advertenties

1 like

Tribuut aan @Stress :+1:

4 likes

Vandaag m’n kerstcadeautje eens omgedaan naar werk. Een “gloednieuwe” Casio JP-100W. Heeft ongeveer 30 jaar bij m’n vader in t laatje gelegen, relatiegeschenk van een Finse papier en karton fabriek (vandaar FINPAKA op het bandje). Batterijtje erin en werkt perfect!

8 likes

Prachtig horloge! edit: minimalistische is zo veel mooier dan vaak het drukke.

1 like

Kwijlen op dit topicforum. Prachtige kast van deze Elektronika !

1 like

5 likes

Verbazend knap wat je allemaal voor elkaar krijgt :ok_hand:

Volgens mij heb ik dezelfde liggen, maar wil het verstellen van datum en tijd van mijn exemplaar niet zo goed werken. Binnenkort maar eens uit elkaar en schoonmaken. Wel een leuk ding hoor

verkeerde topic

Top, ga na mijn werk weekeind eens rustig kijken. Bedankt.

Gave kast & band combi ook :+1:

Meer talen was mij nog nooit eerder opgevallen - lijkt me ook wel weer bijzonder :hugs:

En dus geen Russisch ook :thinking::sweat_smile: Heb gisteren nog een vintage Russische LCD op de Rikketik gescoord, ziet er niet bijzonder hoopvol uit maar ik stel de teleurstelling van een testje met batterijen nog heel even uit :sweat_smile:

Dit ding lag al meer dan 10 jaar ergens in een lade. Het display was nauwelijks meer zichtbaar, maar een nieuwe 2032 cel erin en het ding werd weer wakker. De remote functies zijn voor de huidige apparatuur onbruikbaar, maar een kniesoor die daar op let.

9 likes