Show hier je horloges met LCD en LED display

Ik zie nu pas dat die Italiaan de laatste foto van de module heeft gejat van een andere Pulsar op ebay. Wat een boefje.
Vergelijk: Italiaan
Canadees (origineel)

2 likes

2 likes

Ik zat nog even te kijken naar die Pulsar Calculator van die Spaanse site:

Op een andere site staat eenzelfde exemplaar, maar in veel betere staat (niet te koop):

Wat een verschil he. Zou die Spaanse Pulsar gepolijst zijn of zo? Of gewoon helemaal gaar gedragen?

2 likes

Ik zag er ook Ć©Ć©ntje online met de brushing verticaal (overigens met een chrono24 fotomarkering), no price info :thinking:

1 like

Weer een keer na jaren om mijn pols Seiko messagewatch en nog helemaal als nieuw.

3 likes

Je zou raar opkijken ā€œYouā€™ve got mailā€ :slight_smile:

1 like

Haha nee dat doet hij niet meer hij zoekt wel contact met aliens maar die reageren niet :wink::grinning:

Dat was dan de gewone versie? De latere EU uitvoering heeft horizontale brushing. De eerdere gewone versie heeft andere case en verticale brushing.

Mag ik deze hier ook posten :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Vandaag de Seiko 0624-5009 om, begin dit jaar gevonden bij de kringloop en sinds dien regelmatig om de pols :blush:

10 likes

Toen Ik @Estiva 's Seiko zag waar ?? ligt de mijne ergens :thinking:


Een celletje derrin en weer levend :yum:

7 likes

Leuke vintage Seiko. half om halfje

2 likes

Ook een mooie :+1:

1 like

Hij lijkt er op, maar het is stiekem een totaal ander model :wink:

1 like

Deze is recent door mij opgeknapt. In elk geval doet hij het weer.

Dateert uit 1978 dus dit zou vintage moeten mogen heten ā€¦

5 likes

Knaller dit!

1 like

Of course :yum: toch blij dat ie het nog doet :blush:

1 like

Wellicht dat het niet volgens de regels is, dan verwijder ik het weer meteen. Maar aangezien we zoā€™n niche zijn dacht ik dat jullie me misschien vanuit hier ook kunnen helpen.

1 like

Wist niet dat Timex ook een datalink had - maar wat bracht Timex eigenlijk niet uit al die jaren. Deze Expedition bijvoorbeeld, lekker grote cijfers als je in een bergbeklimming hangt of aan Ā“t raften gaan.

Ik heb ergens nog wel een Datalink trouwens maar van een xx brand dacht ik :thinking::yum:

1 like