Citizen only deel 3

17 likes

Hopla…:grin:

De petrol ook omgehad…
Die is ook lekker🤤

22 likes

Dit oudje tikt ook al even mee. Nog steeds strak op de indexen :ok_hand:

11 likes

Vandaag mn andere zwarte Citizen

14 likes

10 likes

16 likes

Net binnengekregen. Fijn: titanium.

15 likes

Mooi Hans! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooie aanvulling, Hans

1 like

Dank, vond het inderdaad wel een leuk dingetje. En dan titanium. Dat draagt er comfortabel (vind ik).

NA’tje om de pols, m’n eerste Titanium horloge. De camera heeft wat moeite met het goed op de foto leggen maar heb een poging gedaan.

De Citizen CA7090-87X van Super Titanium, wat draagt dit heerlijk licht! :heart_eyes: Het leek mij ook logisch om voor een lichtgewicht Eco-Drive te gaan en zo de massa om de pols laag te houden. :watch:

20 likes

Grappig, ik kocht hem laatst in het zilver/wit. Maar vind mijn blauwe hierboven beter af te lezen (je kunt er zelfs op zien hoe laat het is)

14 likes

Zo recht van voren vallen de wijzers inderdaad wat weg tegen de achtergrond, maar heb ze wel bonter meegemaakt…:wink:

1 like

Nog aanwezig @lassale maar laag pitje :+1:t2::grin:

17 likes

Het is de wijzer van de tachymeter die verwarring wekt bij het eerste aflezen. Te weinig contrast soms tussen kast en wijzers. Maar wel een mooi ding vind ik. Bij de andere kleuren, zoals jouw rode, zal dat contrast en daarmee de afleesbaarheid beter zijn. Maar ja: nu ik deze eenmaal heb…

1 like

Nog iemand goede suggesties voor aanbiedingen van de JY 8078 of JY 8100 (twijfel nog een beetje, die laatste is qua kast identiek aan wat ik al heb, maar weer wél titanium).

1 like

Hi Hans vandaar mijn keuze voor de jy8078. Deze wijkt toch veel meer af van mijn (onze)Titanium uitvoering en de wijzerplaat spreekt meer naar mijn idee.
Succes met kiezen.

1 like

Ben ik wel met je eens. Daar staat tegenover dat ik eigenlijk Ti wil(de). Het jammere is derhalve dat ze de 8078 niet precies zo maar dan in Ti schijnen te leveren. Of beter gezegd: die hele Blue Angels in de wat uitgebreidere vorm komen niet in Ti voor. Kan natuurlijk een brief sturen aan Citizen, maar of dat op korte termijn veel zal veranderen?

Wie weet?

12 likes