Citizen only deel 3

13 likes

Wat een zomerklatser!

15 likes

11 likes

je stond natuurlijk net even stil op een parkeerstrook?

Mooi Hans! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Hier is de nieuwste Promaster 37mm geland om de pols van mevr. Gup, fantastisch leuk horloge en de band is vele malen comfortabeler dan de reguliere Promaster banden :ok_hand:

16 likes

mevr. Gup boft toch maar. Leuk polsduo. Ik heb rubber bij sommige klokken, maar draag het eigenlijk nooit. Zit bij mij niet zo fijn.

1 like

Leuk hoor! Heeft mevrouw Gup al een account aangemaakt :blush:

1 like

Leuk model! Wat is de referentie?

1 like

Citizen Promaster EO2023-00A

https://www.sublub.nl/en/product/89937/citizen-promaster-eo2023-00a.html

2 likes

Dank! Nee nog niet, gaat ze ook niet doen zegt ze :thinking:

1 like

Dat heb ik met staal…

1 like

Ik grijp regelmatig naar deze Citizen. Goed teken volgens mij :innocent:

16 likes

hij ziet er dan ook fan-tas-tisch uit :star_struck:

1 like

Snap ik! Heel mooi :ok_hand:

1 like

Die ga ik op mijn lijstje zetten, ik heb de grote broer in het blauw gehad maar ik ben steeds meer van de kleine maatjes.

Wel op een andere kleur band, dan kom ik hier prima mee weg :grin:

2 likes

Misschien maar goed ook. Ziet ze al je aankopen niet :joy: Is mevrouw Gup wel blij met haar NA?

1 like

Zeker! Hele dag om!
Ze ziet alles wel langskomen, soms zuchtend maar ze raakt steeds enthousiaster, recent een vintage omega voor haar gekocht, maar de omloopsnelheid gaat er nog niet helemaal in bij haar :wink:

2 likes

Hij is er in 3 kleuren, deze is de meest “girly”
@ElderRuwy toont een aantal Posts terug de blauwe versie, er is ook een zwarte :black_heart:

2 likes

Reporting in! :grin:

@Proenski
Let op: er zijn twee blauwe versies. De mijne (EO2028) is met blauwe indexen, de ander is blauw met chroom indexen.(EO2021)
Samen met de zwarte (EO2020) en de gouden (EO2023) variant maakt dat dus totaal 4 modellen.

Hier een overzichtje:
https://www.sublub.nl/en/search.html?s=Citizen%20eo202

9 likes