Citizen only deel 3

Vooral de kleur van de band maakt 'm girly, als ik deze toevoeg aan de collectie gooi ik 'm op zwart rubber.

2 likes

Dat is zeker waar , ben benieuwd :+1:

1 like

13 likes

21 likes

Zo leuk…die 2 kleuren lume :ok_hand:t2::blush:

15 likes

En weer over op titanium.

13 likes

10 likes

Mooi, jammer dat ze deze niet in Ti aanboden. En je hebt linksonder ook een knopje meer zie ik nu. Anderzijds: een beetje ijzer om de pols is ook wel lekker.

11 likes

Die knop op 8 uur is voor het draaien van de rekenlineaal, bij die van jou is het de blauwe bezel die dezelfde functie heeft.
De posvariant van de E6B flightcalculator dus:

(Heb ik enig idee hoe de geavanceerde functies te gebruiken? Nee, niet echt, maar breuken zijn er makkelijk mee te berekenen)

11 likes

Draai eigenlijk nooit aan de bezel. Kan in mijn auto veel nauwkeuriger zien hoeveel km ik nog kan. Staat wel leuk anderzijds.

1 like

15 likes

prachtig horloge, :star_struck:
doet me denken aan de Tsuyosa met de kroon op vier uur :smiley:

1 like

Thanks! De kroon uitgetrokken in de laatste stand is de bespaarstand…doe je wat langer met de batterij :grin:

Nog een leuk weetje…de letters EGF 100 betekent volgens Sweephand dat het 24 karaats goud is :sweat_smile: …zijn er een paar van gemaakt zei hij…

1 like

Klopt :wink:

Prachtig horloge, heb ze ook nog niet eerder gezien “Tuning fork” staat dat voor het stemvork mechanisme? En Hisonic? Heel mooi horloge maar zo veel vragen :joy:.

1 like

heerlijke GADA, dit

9 likes

Hier veel te vinden :+1:t2::sweat_smile:

3 likes

Thanks, al me vragen beantwoord. Prachtig horloge geniet ervan👌

1 like

Heel veel info over Citizen vintage tot 1980 te vinden Stephen(Sweephand) heeft dat opgezet omdat er over bv Seiko vintage genoeg te vinden was maar niet over Citizen…heel interessant blog :+1:t2::smiley:

1 like