Citizen only deel 4

Dat kleine valt wel mee hoor. Hier en vergelijking waar jij wel raad mee weet denk ik :wink:

Ik ben geneigd om te zeggen dat l2l de PMD zelfs iets groter is.

Radio ontvangst is inderdaad enkel op Japanse zendmasten (want het is een jdm model) of via de JJY app. Dit laatste is iets wat je zlef moet doen, dus hij synct niet automatisch elke nacht.

5 likes

Citizen onthult nieuwe limited :sweat_smile: edition Campanola 25th Anniversary horloges - Notebookcheck.nl Nieuws Citizen onthult nieuwe limited edition Campanola 25th Anniversary horloges - Notebookcheck.nl Nieuws
Vers van de pers.
Speciaal voor astrologen en sterrenkundigen. :smiling_face: :rofl:

1 like

En mensen met grote polsen.
Snap geen kont van al die lijntjes en toestanden. En ook geen eco-drive.

Ik sla deze keer over

1 like

met eentje ben ik reeds tevreden :smiley:

10 likes

13 likes

Naar aanleiding van dit bericht van @daffie de titanium band van de Garrison verwisseld voor leer:

11 likes

Mijn recente aanwinst. Ben er heel blij mee. Bijna het perfecte horloge (voor mij dan), want:

12 likes

alles nog eens samen :smile:

17 likes

Ja hoor. Vandaag stond de Postmeneer voor de deur met de nieuwe Aqualand onder zijn arm. Op 2 minuten na gemist. Hierna nergens meer te vinden. Nog maar een dagje wachten! Pffff

1 like

Hey. Bekend!

Mooi model en schitterende staat!!

1 like

Grrrrrrrollebol is je nieuwe scherm naam?

1 like

Mooi setje zo, in het blank en zwart, pvd? titanium.

8 likes

Citizen en Seiko vieren samen het 50 jarig jubileum van

JAWS.

Mèt nieuwe modellen:

3 likes

Eén van de eerste Citizens in NL geleverd met DLC (diamond-like carbon). In het geval van Citizen is dat CVD (chemical vapor deposition), hoewel je DLC in principe ook kan aanbrengen met PVD (physical vapor deposition).

2 likes

Kan maar niet kiezen tussen de 2

7 likes

11 likes

8 likes

Vlot en trendy 1
Sjiek en dresswatch 2 :trophy:

1 like

hopelijk vind je het oké maar we doen even een poll om je op weg te helpen:

IMG_1046

• zilver
  • goud