Heerlijk. Heb de mijne al zeker 19 jaar en het is echt mijn beater. Doet het altijd en de lume blijft knallen.
Ik heb net een topic geopend over dit jubileum model omdat ik 'm van de week heb besteld op WatchXL.
Zag wel net dat ie bij WatchXL al niet meer in de pre order beschikbaar is.
Ben benieuwd welke duikfles ik er bij krijg want zie bij die van Bahrain een zilverkleurige met zwart en deze is helemaal zwart.
Nice, meen je nie!
Ik zit op bericht van Horel te wachten. …
Mooie duiker! Welk model is dit ook alweer?
Ik kocht een amper lopende Promaster Tough Ray Mears van @Plees en liet deze repareren door The hands of time.
Was gewoon een nieuw batterijtje maar door de monocoque wist ik zelf niet waar te beginnen.
En ineens is dit een van m’n favoriete Citizens. De maat is echt perfect voor mij, en ik denk dat ik alles van 40mm en groter er gewoon uit ga doen…!
Een echte bandenslet is het trouwens ook. Met een beige nato is het ineens een fris zomers horloge. Met groene camo rubber een voor buiten banjeren en met bruin leer is het ineens wat meer ingetogen.
Ik ben een happy man en dat maakte Plees ook weer een happy man, want wat bij de koffie bleek is dat we allebei vooral zot zijn van mooi gemaakte horloges en verhalen die erom heen hangen. Ongeacht het merk of land van productie.
Mooi man
citizen 4-s043107 aka NY2300, 38mm van alweer een jaartje of 20-25 oud
Eensch