citizen 4-s043107 aka NY2300, 38mm van alweer een jaartje of 20-25 oud
Eensch
Heel gaaf!
Mooi met die groene plaat.
Reminder to myself: Ik moet ook een keer een citizen tough kopen.
Dan wel een titanium variant, dat is deze niet denk ik?
Natuurlijk wel.
Special treatment of the stainless steel case with a Super Titanium™, sometimes named Duratec coating, allows for anti-rust, scratch resistance, hypo-allergenic, and makes it 5X harder than stainless steel.
Deze versie van de monocoque Tough heeft alleen een titanium coating op een stalen kast inderdaad. Een andere leuke groene is de 38 of 39 mm JDM radio controlled. De PMD56 is dat.
Ik vind dit een van de mooiste maar wel aan de kleine kant.
Had eens gelezen dat het met deze nogal een gedoe is om het radio ontvangst voor mekaar te krijgen of heb ik dat mis?
Gaag hoor. Close up van het horloge?
Blijf ik een hele gave vinden Frans!
Ook nergens meer te krijgen volgens mij
Ik volg je even niet. Dit specifieke exemplaar is niet van mij dus ik kan geen andere foto’s maken, en close-up foto’s van het model staan elders in deze draad?
Ik heb deze week een Belgische meneer heel blij gemaakt met een PMV. Ook zijn lokale Citizen dealer die de band verkleinde was erg onder de indruk.
Ah dat wist ik niet. Evenwel toffe re-issue
Dat kleine valt wel mee hoor. Hier en vergelijking waar jij wel raad mee weet denk ik
Ik ben geneigd om te zeggen dat l2l de PMD zelfs iets groter is.
Radio ontvangst is inderdaad enkel op Japanse zendmasten (want het is een jdm model) of via de JJY app. Dit laatste is iets wat je zlef moet doen, dus hij synct niet automatisch elke nacht.
Citizen onthult nieuwe limited edition Campanola 25th Anniversary horloges - Notebookcheck.nl Nieuws Citizen onthult nieuwe limited edition Campanola 25th Anniversary horloges - Notebookcheck.nl Nieuws
Vers van de pers.
Speciaal voor astrologen en sterrenkundigen.