Lijkt er veel op inderdaad. Grappig ik ging er van uit dat ze allemaal op de tekst na 1 op 1 het zelfde waren. Maar deze bruggen zijn toch anders.
Groeten van deze
Gisteren een uurwerk vervangen met een zelfde uit een incomplete versie. En het keyless deel gerepareerd.
Ik zie nu ook pas dat de brug van mijn Super Ace anders is dan die van @JDM zijn Super de Luxe uurwerken.
23 jewels op de wijzerplaat maar 25 jewels op het uurwerk?? Bij de Super de Luxe met chrome kast. Uurwerkje gewisseld?
Er staan 2 horloges op de foto’s
Ik zie het nu ook. 3 x verschillende uurwerk er mist een horloge in het overzicht.
Ik dacht aan het bandje te zien dat foto 1 en foto 4 hetzelfde horloge is alleen staat op foto 1 25 juwels en op de wijzerplaat van foto 4 23 jewels.
Of @JMD moet gauw tussen het nemen van de foto’s de bandjes hebben gewisseld!
Er mist een stalen versie met 25 jewels?
Het horloge komt me bekend voor:thinking:
Blijft een schitterend horloge
Dit is foto 1 volgens mij.
Foto 1 en 4 zijn toch hetzelfde horloge?
Ik ga binnenkort mijn horlogebox ophalen , ik heb nog een super deluxe , dan zou het die moeten zijn, hopelijk, anders moet ik ze allemaal eens openmaken🥵
Ik heb even een oude foto van mijn horlogebandje geraadpleegd ,omdat ik de box niet hier heb op dit moment.
Het zou deze rechts kunnen zijn
2025 in aantocht. Dit jaar verder met ruimen en verdiepen in solar powered horloges waaronder natuurkeien citizen.
Is er een solar powered only topic?
Misschien eens zoeken naar een eco-drive bull head die al langer door t hoofd gaat