De BN0000 is de monocoque en op WUS-forum las ik de tip dat die banden uitwisselbaar zijn. Thanks voor de tip van longislandwatch!
dit zakhorloge is volgens mij echt alleen gemaakt ter 100 jaar Citizen, er is ook een mooi fotoboek gemaakt
collectors items maar niet voor daadwerkelijk gebruik denk ik
het fotoboek zou ik nog wel willen hebben (200€)
het zakhorloge niet want dan koop ik liever (voor vergelijkbaar geld) een Citizen Chronomaster / The Citizen
inderdaad, deze worden met een gelimiteerde oplage gemaakt, dus zullen ze ook snel uitverkocht zijn.
het is weer zo’n verzamelstuk voor de echte liefhebber van het merk.
mijn voorspelling is (als hij niet van goud is) dat hij tussen de 7 en 10k zal moeten kosten.
ben benieuwd waar hij voor het eerst te koop wordt aangeboden.
Hier in het blauw natuurlijk. Er is geen uurwerk wat niet door in het bezit is van onze leden
voor 17u besteld, morgen in huis…?
dat ding is nog maar pas uit en ligt nu al in onze contreien?
I beg you don’t do it.
Buy a wrist watch instead.
Proost! #pepsies
bet, look at it
so beautyfull
ik vind jou pepsi wel tof!
dit is toch de BN0150 serie?
heb je een referentie nummer?
Next Level Precision|The CITIZEN -Official Site [CITIZEN].
Read this article about the most beautiful Citizen.
De ultieme nauwkeurigheid van Citizen

Je kunt in ieder geval een paar mille besparen. Noem het €7200 na douane BTW.
Over een paar jaartjes wel voor €5k te scoren, misschien zelfs iets minder.
Ik heb trouwens het 100-jarig jubileum van Citizen (Shokosha) geanticipeerd en ben een paar jaar terug de originele zakhorloges uit de periode 1924-1930 gaan verzamelen. Over 5 jaar zijn ze allemaal 100 jaar oud. Wellicht de grootste originele Citizen verzameling buiten Japan, of zelfs ter wereld?
ik heb persoonlijk weinig met zakhorloges maar ik vind ze zo in een verzameling echt heel vet…. moet je koesteren…. prachtig!
Dank je, net op marktplaats opgepikt:) Ik vermoed dat dit een BN0168-06L is.