Citizen only deel 4

juist, de introductie van het cal.0100 werd in dit zakhorloge in 2018 kenbaar gemaakt :+1:
daarmee werd ook ik getriggerd om meer te weten over het kaliber en ben nu een trotse eigenaar van een polshorloge met dit uurwerk in :ok_hand:
het zakhorloge zelf werd nooit in productie genomen
Opgemerkt moet worden dat dit model eigenlijk slechts een proof of concept is en Citizen heeft al verklaard dat het kaliber 0100 niet publiekelijk zal worden verkocht, maar dat de technologieën die in het uurwerk te vinden zijn, zullen worden geïntroduceerd in toekomstige modellen die in 2019 worden gelanceerd.

2 likes

20 likes

15 likes

Goedemorgen op deze lichtgrijze dag

12 likes

10 likes

Heeft iemand de JV1008 (of 1005-1006-1007) al? Ik ben benieuwd hoe de grootte in het echt is, hoe deze valt…

8 likes

Cool! :sunglasses:
Die is hier ook, het horloge dat ik het langst bezit, mijn werkpaard… en dat merk je :yum:

10 likes

13 likes

10 likes

Nieuwe Citizen saturation divers. Wel aardig aan de maat :sweat_smile:.

8 likes

een prachtig horloge, maar kwam op een lederen band :grimacing:
toen maar meteen een originele braclet besteld :ok_hand:
match better :star_struck:

10 likes

Nieuwe model in 37mm van de Tsuyosa reeks.

10 likes

29 likes

15 likes

15 likes

16 likes

Dat is alsof ze de Ecozilla hebben gecombineerd met de Fugu :face_with_hand_over_mouth: Zou die bezel dan toch kenmerkend worden voor citizen duikers?

1 like

Ik vind het meer een kruising van de Ecozilla met de BN0150 duiker lijn!!

3 likes

Ik heb meer modellen uit de NY-reeks in mn handen gehad dan de BN0150’s. Vandaar mijn vergelijking, maar ik ben het zeker met je eens na het zoeken hoe die er dan uit ziet.

Stiekem blijf ik hopen dat ze ooit weer een keer terug gaan naar de 39/40mm monocoque duikers; dat blijven geweldig comfortabele modellen. :ok_hand:

1 like

Dat zou voor mij inderdaad een no-brainer zijn. Lekker comfortabel en no nonsense duikers!

1 like