Prachtige Boxer !!
Engelse bulldog
Wat een pracht exemplaar!
Mooi dresser maar komt weinig aan de pols en daarom in de nominatie om in het blauwe gedeelte te komen.

Het kost me nog steeds moeite om afscheid van te nemen.

Al 2 dagen stil hier.
De nieuwe duikert op een Diaboliq paratroper gezet. Deze zal van de zomervakantie best vaak aan de pols zitten denk ik.
Na de Barnacle is de Shenzin onderweg.
Citizen en titanium bevalt goed
NA-tje die leuker is dan verwacht.
Wil je weten waarom, lees dan gerust verder.
De kast loopt mooi rond/bol over de pols en maskeert de rechthoekige aansluiting tussen de lugs. Lekker slank en verfijnd. Deze zit mij als gegoten, terwijl ik twee weken tevreden met een 42mm diver rondliep. Voor mij is het raar dat sommige mensen zich zo druk maken over een millimeter meer of minder, ik heb daar kennelijk geen last van. Meer keuze, haha!
Het glaasje kan ik polijsten, maar met het blote oog is het nog niet storend. Dat doe ik later. Daarnaast kies ik bewust voor vintage vanwege het karakter, dus ook hier valt het mij in de praktijk mee, ten opzichte van de omschrijving. Heel keurig geadverteerd op Vinted.
Uurwerk is de 0200. Schijnt en lijkt prima zijn ding te doen, ik had ook niet anders verwacht. Referentie nummer is 63-4859. De Citizen decoder zet hem op feb 1970 of 1980.
De stalen band zit perfect. In één keer mijn maat is een bonus. Er mist een klemmetje die ik hopelijk van een donor afhaal. Wederom: vooraf aangegeven in de advertentie. Zo hoort het.
De sunburst is strak en origineel. De indexen en lumen zijn fraai vormgegeven, mits ik met de loep kijk. Leuke details om van te genieten. Ik krijg dat met de vaste Macro lens op mijn telefoon niet goed in beeld.
Geen datum trok me over de streep om de koop-knop in te drukken voor aankomende zomer. Eenmaal om de pols is het gewoon een blijvertje voor in de roulatie. Jullie gaan hem hier dus wel vaker zien, hopelijk binnenkort eindelijk afgewisseld met mijn vaders Citizen Dual Time. Die wacht nog op onderdelen, om hem net een tikkie beter te maken.
dat zijn dikwijls ook pareltjes
draag hem met plezier
Kwam deze tegen, net wat anders dan die @Aamon eerder postte. Hebben toch wel wat, maar ogen zo fors
Mooie sunburst!
In de aanloop naar een The Citizen grabbel ik er lekker op los. De tactiek? Als ik er bijna ben, dan kan ik deze snabbels ook weer verkopen.
En tot die tijd geniet ik nu -bijvoorbeeld- van deze Ray Mears die ik graag al eens wilde proberen en afgelopen week van het forum oppikte.
Een week later nog een Citizen. Horlogebox zit weer vol. Tof model en weer erg licht natuurlijk. Staal is opeens weer zwaar dan