Citizen only deel 4

Citizen rules!!!

22 likes

17 likes

How bevalt ie??

Ziet er heel mooi uit!

1 like

Lekker licht, mooie wijzerplaat.

Prijs kwaliteit klopt wel mooi, zoals elke citizen denk ik?

1 like

groen ook mooi

15 likes

De AR3120-08L, naast de SBGY007.

Ik had om de Citizen ook graag hetzelfde (Chopard) bandje gehad als nu om de Grand Seiko zit. Maar de lugbreedte verschilt, dus moest ik mijn heil zoeken bij een horlogebandmaker. Dit is wat er uit kwam. Net wat feller blauw, maar ook mooi :slight_smile:

14 likes

De lekker compacte Promaster 37mm. Hier op een EULIT Baltic Olive 18mm. Islander heeft er nu ook een solid steel screwed link oyster en jubilee voor en exporteren ook naar EU. Ze betalen nu zelfs de import tax voor je :grin: We slapen er nog een nachtje over …

Staat hem wel goed, moet gezegd.

16 likes

Deze EULIT band staat hem prachtig zeg! Heb je een ook een foto om de pols toevallig? En wat is je pols maat?
Die islander band is erg mooi, ik heb alleen een x een islander band gehad voor mn seiko en die vond ik erg scherp langs de randen dat was een nadeel.

6 likes

CIT2DSCN7737

Helaas niet op de EULIT maar op een leertje. 37 mm en 43 mm L to L is dus echt niet te klein op een pols van tussen de 17,5/18. Een 42 mm horloge vind ik nu belachelijk groot en draag ik niet meer. Het meeste al van de hand gedaan. Ik wil alleen nog Eco-drive, beetje klaar met de mechanische meuk :grin:

9 likes

16 likes

nog steeds :kissing_heart:

13 likes

10 likes

19 likes

9 likes

Deze rammer maar eens om

7 likes

13 likes

13 likes

15 likes