Niets. Heb ik dat ergens gezegd dan?
Ik prefer alleen de layout van de mechanische versie maar het gemak van de eco, in dit geval.
Niets. Heb ik dat ergens gezegd dan?
Ik prefer alleen de layout van de mechanische versie maar het gemak van de eco, in dit geval.
Nou dat leidde ik af uit jouw eerste opmerking. Vandaar.
Maar goed…je zult verder moeten zoeken ben ik bang. Deze is alleen mechanisch…of 44mm quartz zonder eco-drive.
Nee, die kant gaan we nooit meer uit. Veel te groot.
38 zou echt perfect zijn, al vermoed ik dat deze wat kleiner draagt. En ik heb zo’n idee dat Citizen hier heel goed naar Tissot PRX serie heeft gekeken
Ja die vergelijking mag je gerust maken. Deze heeft erg de spirit van de PRX. En de relatief korte L2L maakt dat deze 40.5 compacter draagt dan je zou vermoeden.
Huh…met die Citizen heb je dan toch precies wat je wilt? Ik dacht de quartz alleen in 44mm was. Deze is 39 én eco-drive. Perfect toch?
Bijna, ik vind die sub second layout wel gaaf. Maar, helaas en zoals gezegd is dit er niet in eco drive en daarmee ben ik weer terug bij mijn eerste reactie op jouw post
Ik vind 'm zonder sub dial ook zeer fraai.
Zeker niet verkeerd, ik hou 'm ook even op het lijstje. Met een beetje mazzel straks bij de grote online verkopers voor 299 ergens te scoren
Wow je hebt hem al! Tof man .
Hij ziet er echt goed uit. Ben in dubio tussen de Tsuyosa small second en deze (of de eco-drive), maar neig denk eerder naar de laatste 2.
Je hebt pb met een lofzang op deze Citizen.
Al vroege vogels met dit type aanwezig?
Kleurtje van @daffie (doel op het horloge ) is wel vet hoor!
Ja erg fraai de groene kleur.
Btw als de witte weer op voorraad is dan neig ik die erbij te nemen.
Mooi horloge er erg licht 100 gram👌🏻
Heel veel draagplezier
98gr met 1 schakel ertussenuit
Dat lijkt op heel veel horloge voor dat geld! Echt prachtig
Ja is het absoluut.
Jongens, deze had ik echt niet op een wenslijstje staan… pfff. Nu wel
Bedankt he