Dankje! Ja heerlijk ding is het. Die zalm kleur is ook fantastisch mooi. Ik heb best even getwijfeld…
Ga jij ervoor?
Dankje! Ja heerlijk ding is het. Die zalm kleur is ook fantastisch mooi. Ik heb best even getwijfeld…
Ga jij ervoor?
Horlogepot is even leeg, vrees ik. Staat wel op mijn wishlist vanaf nu. Jij kunt hem aanraden toch?
Ik ben vandaag van WC Eend.
Zo jammer van die datum.
Die tekst Titanium had ook niet perse gehoeven… en plek is ook wat raar eerlijk gezegd, zo in een zwarte cirkel (weet niet wat de term hiervoor is). Maar kleurstelling zoals die van daffie en de lay-out verder ziet er wel strak uit
Die met die bruine band. Zit de datum nu rechtsbovenin? Nog nooit gezien. Apart
Subdial, in het mooi Nederlands.
[Oh ja momentje]
Absoluut zeldzaam ja - is voor mij ook de enige met datum tussen 5 en 10 !! Wel nog eentje met de dag op de 9, ook bijzonder denk ik
bijzonder ja! dat is juist zo mooi aan horloges - de kleine gekkigheden waar toch een hele techniek voor nodig is
Wazig
Poh die is ook lekker!
ik denk dat jij die van jouw eerder gaat binnenhalen dan ik de mijne
Haha, denk ik ook @jacobus. Die van mij is al betaald en is onderweg naar Spanje
Ik doe het nu maar met deze dan.
Sinterklaas daar heeft het er maar druk mee, dat is duidelijk. Ik twijfel nog. Moet er, heb ik besloten, toch eerst eens eentje live zien om mezelf écht te overtuigen. Dus mocht er iemand zondag naar de Rikketik komen met zo’n kleinood om de pols, dan houd ik me aanbevolen om dat even te mogen inspecteren.