Citizen only deel 4

Voor de liefhebber:

Citizen USA has announced a new 37mm Tsuyosa variant, the NJO200-50E “Time Slip”. This model has a black gradient textured dial and golden hands and markers. It has a 37mm diameter and 11.5mm thick stainless steel case and utilizes the 8210 automatic calibre. This model is a limited edition of 8000 units.

18 likes

9 likes

Lekkere kleurencombinatie zo

De waarde is puur emotioneel. Dit is het laatste door mijn vader gedragen horloge.

Ruim 10 jaar stilletjes in een doos op zolder ge(hor)logeerd. Nu nagekeken, voorzien van verse batterij en band op maat voor mijn toch wel iets dunnere polsen.

Draagt ook nog verrassend plezierig!

Het zal geen dagelijkse worden, maar geeft toch een prettig gevoel om een stukje erfenis te dragen.

12 likes

Goede keuze! Dat is toch echt de meest zomerse uit de hele reeks :ok_hand: Voor een wat serieuzere look kan ik een sharkmesh aanraden:

14 likes

Of de custom made Islander bradelet speciaal voor de Promaster mid size gemaakt. (BRAC88)

Hoewel, voor zo’n jong gassie kan een bracelet wel wat ouwelijk overkomen. Een nato staat ook erg goed en is onverwoestbaar :+1:

14 likes

dit zijn mijn eigen Citizen BN0150 duikers (44mm: maar dragen kleiner) op stalen banden van Long Island Watches, ik heb een voorkeur voor staal maar dat is persoonlijk

deze horloges van Citizen zijn naar mijn idee super tof en een betere prijs kwaliteit krijg je niet denk ik

de 36mm varianten vind ik ook tof (de roze heb ik aan m’n vrouw gegeven)

ik heb ook nog een groene maar die laat ik op z’n originele groene rubber…

12 likes

‘entry level divers’ (maar ze zijn in dit filmpje zo mooi gefilmd dat je dat niet zou denken) en krijgen een goede review…

12 likes

Citizen lanceert 3 nieuwe Eco Drive Chronograph modellen…

7 likes

Nieuwe Tsuno

9 likes

Deze gekocht voor de aankomende vakantie, verassend veel horloge voor weinig :sunglasses:

14 likes

Absoluut :+1:. Vorig jaar ook voor de zomervakantie deze gekocht. Gaat binnenkort ook weer om de pols als vast vakantiehorloge tijdens het zwemmen…:wink:

15 likes

18 likes

10 likes

14 likes

Dat blijft echt een zomerknaller zeg!

1 like

Ik kwam deze nieuwe tegen:

Vind em wel leuk.

6 likes

m’n BN0157-11X uit de 150 serie
verrassend goed draagbaar en te combineren in de zomer met een t-shirt :ok_hand:

mooie duikers (ook uit de 150 serie) @Gary1988 en @Utrecht2!

10 likes

7 likes

Die is inmiddels van pols gewisseld :wink:

6 likes