Citizen only deel 4

Tja, moeilijke keuze.
Ik vind de 20mm bandbreedte beter in verhouding op de 44mm, dan de 18mm op de 37mm.

13 likes

Voor mij mogen zulke duikers wel wat formaat hebben :muscle:t2:

3 likes

Eens met @Piede. Voor mezelf vond ik de 44 iets te groot, maar de 37mm komt zo wel wat iel over. Vind bij jou de grote beter staan.

5 likes

Ik vermoed dat deze 2 dan een ‘his-hers’ gaan worden. :grin:
Ik heb de midsize ook eens op een rubberen Hirsch Pure gezet, een bandje dat van 18 naar 16 versmalt.
Dat is al beter in verhouding dan een nato of Watchsteward die 18mm blijven.

2 likes

15 likes

Was ook mijn idee en de mid size pakt niet echt te klein uit. Meer een vintage size diver. Heeft ook een behoorlijke presence op de pols. Ik heb er ook de Islander bracelet voor gekocht, dat maakt het plaatje echt af en kost niet de wereld. Ik had het binnen een dag of 8 binnen.

18 likes

Jammer dat het witte plastic zo gelig is geworden.

Maar restauratie wil ik het niet noemen hoor :sweat_smile:

Bedankt iedergeval. Leuk stukje techniek. En blijkt ook zeer robuust. Deze horloges zijn nu 49 jaar oud. Maar met een vervangende cel werkt de techniek nog steeds prima.

15 likes

Ja dat denk ik ook altijd als ik hem om heb. :grin:Normaal is dat vooral naar het werk. Lekker zorgeloos met RX en Eco drive. Niet al te sportief maar ook geen dresser. Fijn horloge dus!

Mooie combi hoor! :star_struck:
Welk type en maat is dit horloge?

1 like

Promaster mid size EO-2020. Diameter 36.8, hoog 12 mm, lugs 18 mm. Bracelet van Islander USA ( BRAC88 ) L613 stainless.

18 likes

Mooi! Klinkt wel klein, maar dat valt dus mee.
Ik heb de NY040 twee keer gehad en verkocht. Heel mooi, maar te bol en daardoor te hoog en niet mooi op mijn pols.
Deze is ongetwijfeld platter.

Staal is sowieso goed :facepunch:t2:

Vraag me wel af: is er dan ook nog een small-size diver? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Je kan hem bij BOL bestellen. Even uitproberen en als het niet bevalt kan het gratis retour. Bevalt het wel dat is de Islander bracelet een aanrader.

1 like

Haha! Ja, die is er en die is 33 mm diameter. Dat is echt voor dames. Ik wilde een wat beschaafder formaat 'urban diver. Een wolf in schaapskleren zo gezegd :grin: Vandaar de mid size.

1 like

Deze is 33,5:

3 likes

Haha schattig! :blush:

De Aqualand weer weggelegd, de Solar klaargelegd…

20 likes

12 likes

Titanium klatser vandaag. Fijne uitvoering

9 likes

9 likes

Summervibes (in Nederland)

11 likes