Ik had er eentje in een hele mooie staat (toch @ElderRuwy
). Maar deze heeft mooi saffier die nergens meer te koop is. Jammer van de bezel alleen… als iemand denkt ‘oh ik weet waar je die nog kan vinden’ dan hou ik me warm aanbevolen.
Glaasje gedoneerd (en terug geruild) met deze. Die er eindelijk leuk uit ziet
Dat horloge loopt perfect gelukkig. En heeft een echte capacitor in combinatie met de solar cell(en) augustus 1976 ![]()
![]()
Dit horloge zat ook in het pakje
1965 ![]()
Mooie restauratie van deze historische vintage solar
Sowieso een heel kek horloge ![]()
Wat een gaaf model met die cleane wijzerplaat!
Ondertussen ook de blauwe midsize besteld.
Wil ze eens vergelijken want merk dat ik toch meer naar kleinere horloges begin te neigen.
Ik blijf deze geweldig vinden. Je ziet hem ook niet vaak.
Moeilijk vast te leggen op foto hoe hij in werkelijkheid overkomt. Volgens mij ook een van de eerste “Citizen met satellite wave”
Edit: dit is volgens mij een F900
Tja, moeilijke keuze.
Ik vind de 20mm bandbreedte beter in verhouding op de 44mm, dan de 18mm op de 37mm.
Voor mij mogen zulke duikers wel wat formaat hebben ![]()
Eens met @Piede. Voor mezelf vond ik de 44 iets te groot, maar de 37mm komt zo wel wat iel over. Vind bij jou de grote beter staan.
Ik vermoed dat deze 2 dan een ‘his-hers’ gaan worden. ![]()
Ik heb de midsize ook eens op een rubberen Hirsch Pure gezet, een bandje dat van 18 naar 16 versmalt.
Dat is al beter in verhouding dan een nato of Watchsteward die 18mm blijven.
Was ook mijn idee en de mid size pakt niet echt te klein uit. Meer een vintage size diver. Heeft ook een behoorlijke presence op de pols. Ik heb er ook de Islander bracelet voor gekocht, dat maakt het plaatje echt af en kost niet de wereld. Ik had het binnen een dag of 8 binnen.