Iemand deze LE op het oog?
Is dit een speciale versie? Ik kom deze nergens tegen
Ja limited editie, unite with ocean, de wijzerplaat is van een materiaal dat fujifilm heeft ontwikkeld.
Er staan er nog wat op chrono, maar dan moet je importeren.
Merci
Zijn volgens mij 4 of 5 LE in dit thema. Ook een dameshorloge en chrono. De duiker is het goedkoopst maar voor mij persoonlijk het mooist.
Inderdaad. Die van mij uit Singapore gehaald. Importkosten erbij kwam ik op 355 euro. Fors meer dan de Pepsi variant waarnaar ik op zoek was. Toevallig kwam ik deze tegen en was gelijk verkocht
Thanks
In tegenstelling tot andere chronomasters die hier voorbij komen lijkt deze plaat heel erg strak en geen textuur te hebben. Klopt die aanname?
De washi modellen hebben inderdaad textuur. Deze nieuwe heeft een gladde wijzerplaat, ik zou het haast glanzend noemen, met een fijne subtiele sunburst.
Aha, ok. Is echt een ander soort dan. Goed gevonden weer. Staat bijna ook weer met potlood opgeschreven in huize solo
Dankjewel Die ik heb is een oud model, maar ik heb het idee dat de wijzerplaat behoorlijk overeen komt met de AQ4100-57A. Deze:
De Citizen homer Quartz daar heb ik er ook 2 van, helaas werkt er een niet meer😕
Weet je wat stuk is? Ik heb vast wel wat electra liggen dat werkt. Welk uurwerk zit daar in?