Citizen only deel 4

18 likes

Citizen Monocoque case collectie

17 likes

13 likes

leuk tafelkleedje

1 like

neen hoor, een steentje :ok_hand:

1 like

Graag wil ik mijn citizen attessa graag etaleren in citizen only. Voor mij een recente n.a.
Misschien is hij al eerder voorbij gekomen maar dat zal niks uitmaken. Mijn eerste citizen, een solar radiogestuurd exemplaar. Geheel duratect titanium. Een bijzondere lichtgewicht want het horloge heeft wel body. Draagt comfortabel. Misschien eens kijken voor een blauwe of grijze leren band erop.

24 likes

:flushed:
ik vindt hem zo perfect :ok_hand:

2 likes

14 likes

Dan laat ik hem voorlopig zo. Inderdaad eerst eens gaan dragen. Bij een ander horloge, die was wel op leer heb ik andere bandjes voor aangeschaft. Geeft horloge een andere look. De titanium band draagt comfortabel. Heeft ook nog de mogelijk in de sluiting om een schakeltje kleiner of groter te maken.

1 like

Ook erg mooi!

1 like

11 likes

Ik heb toevallig deze 2 in de studio… Alvast wel onder de indruk van dials voor deze prijs.
Ik hoop dat ze nu wat inzetten om die bracelet wat minder lomp te maken en het geheel wat fijner kunnen maken.

Die titanium draagt zelf wat kleiner. maar de bracelet is echt wel een rammelaar …

30 likes

19 likes

Die titanium variant is lekker zeg. Draagt ook een stuk lichter dan de andere denk ik?

Mijn nieuw (uit het blauwe gedeelte) verworven marinaut. Had dit model al eerder langs zien komen en vond het er erg gaaf uit zien. Daarbij draagt de titanium behuizing met de rubberen band waanzinnig licht en comfortabel.

16 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst Marcel. Wijzerplaat en kastvorm zijn tof :ok_hand:. Lijkt veel diepte te hebben

9 likes

Heb ik ook nog met titanium band.

Voor de liefhebbers van Marinauten.
Nu in de aanbieding verkrijgbaar.

13 likes

Ja inderdaad veel diepte, zit een hele stapel aan randjes in

1 like