Citizen only deel 4

Die blauwe is heel cool!

1 like

Zeldzame CITIZEN TAKANA ( 16 stuks gemaakt ) vandaag nog te koop op BUYEE (Japanse veilingsite)

Een zeldzame kans?

Dit is een CITIZEN × GINZA TANAKA NA0010-04A herdenkingshorloge gemaakt in JAPAN. De kast is een zelfopwindend mechanisch Pt950-sieradenhorloge voor heren, gemaakt met de originele formule van Ginza Tanaka.
Dit is een herdenkingsontwerphorloge dat het eerste model van Citizens meesterwerk volgt, en is gemaakt van luxueus massief platina 950. Totaal gewicht ongeveer 95g. Voorzien van hoogwaardig origineel kaliber Cal.0910. De skeletafwerking aan de achterkant maakt het prachtige uurwerk zichtbaar. Dit is een zeldzaam item gemaakt in Japan van de hoogste kwaliteit. De catalogusprijs bedraagt ​​3.960.000 yen, en het is een zeldzaam verzamelstuk met slechts 16 geproduceerde exemplaren.
Uiteraard is dit een origineel item,

Deze tekst is tekst vertaald

Overigens ga ik zelf niet bieden ondanks dat ik wel een liefhebber van Citizen en zeldzame horloges ben. Misschien hebben nu wel Citizen verzamelaars bij het HF vanavond een slapeloze nacht😉
Dat is niet mijn bedoeling😊

16 likes

Ik heb deze nu 2 dagen, en het voelt also deze er altijd al heeft gezeten. Hij valt perfect rond mijn pols! :hugs:

29 likes

Heel erg mooi!

1 like

Een hele mooie Maurice :+1:

1 like

Vandaag deze Citizen Diamond Flake

21 likes

A perfect fit and match.
Staat je goed :+1:

1 like

13 likes

15 likes

8 likes

Kan niet vaak genoeg ge-etaleerd worden. Is een mpoi ding!

1 like

Mag nog niet editten?! Dan maar zo :wink:

Mpoi = mooi

2 likes

@Diederik absoluut… de Ti band is wel een ratelaar … maar goed gesized zit hij best wel ok.
van de Tsuyosa lijn vind ik alles nogal lomp uitvallen, als ze daar eens een fijnere 3 link style bracelet zouden kunnen maken… een citizen budget versie van wat nomos maakt… zou top zijn … maja … deze zitten echt wel als extreem laag in prijs nu

1 like

10 likes

15 likes

Over 181 dagen mag je editten.:wink:

Oh oke. Thanks! Zat al te zoeken naar een knop :sweat_smile:

Zal proberen voorzichtiger te typen op mijn telefoon. Te klein toestel icm te dikke vingers :upside_down_face:

32 likes

En dan de mijne. Ik vind hem op leer mooier eerlijk gezegd. Maar ja, smaak…etc

11 likes

En keertje iets anders dan het zoveelste Snoopy limited…https://www.citizenwatch.com/us/en/product/AW1691-66W.html?cgid=disney

1 like