Citizen only deel 4

Zo de knetter Nils… :smile:
Ik zou dat s’ ochtends niet trekken, al die keuzes… :sweat_smile:

1 like

Hey Wander…

S’ochtends is voor mij bijna standaard laat dus daarna naar bed…geen last van :grin:…enige waar ik op het moment last van heb is ruimtegebrek :rofl:

2 likes

Mooi. Je hebt werkelijk een prachtige collectie inmiddels :ok_hand::ok_hand::ok_hand: (en een geweldige partner :smile:, top dat ze naar een grotere kast aan het kijken is).

1 like

Bedankt! En inderdaad lieve vrouw :blush: …Deze kast stond in de tijd opeens beneden naast het dressoir…had ze stiekem gekocht in elkaar gezet en al mijn horloges erin gedaan…was ook wel wat eigen belang…dan slingerde al die horloges niet overal in huis :grin:

3 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Gevonden! Althans wat amateurs die de batterij met een metalen pincet beetpakken…
Ik moest zoeken op E111, niet de specifieke Marinaut.

Na twee dagen klussen met hout bleek het horloge zo vervuild, dat ik een ultrasoon bad wel de beste oplossing vond. Dan moet hij echter wel uit elkaar; O-ring afdichting en gebrek aan schroefkroon is geen goede combi met ultrasoon.
Ben nu bang dat de batterij toch aan zijn einde zit. Zit goed in het movement, maar horloge doet niets helaas.

1 like

Volgens mij…en ik kan me vergissen natuurlijk… heb je een voorkeur voor Citizen…:crazy_face::rofl:

Gave collectie! :hugs::pray:t3:

1 like

Al jaren ja!

Bedankt :+1:t2: :smiley:

Bij mij komt deze volgende week woensdag binnen :grin:

1 like

Vandaag ontvangen vanuit Manila, Filipijnen

10 likes

Gefeliciteerd alvast! :hugs::pray:t3: Dit is echt een fijn horloge!
Elke cent meer dan waard imo.

Ik ben benieuwd naar je NA topic straks! :pray:t3:

1 like
1 like

Opsnorren niet 1,2,3 maar wel in mijn telefoon Nils. Hier is die - de paperstructure dial versie :male_detective:

16 likes

Is er iemand hier op HF die een Citizen AQ4091-56M heeft?

11 likes

Die oude Recordmaster heeft toch veel meer stijl Nils :innocent:

11 likes

Das zo…zo’n gaaf horloge :star_struck:

1 like

Ah ja…dat is meer papier dan bij mij…van mij lijken wel sand korrels :smiley:

1 like

Thanks! Zag toevallig dat ik nog zoiets had liggen zoals de eerste foto…

Beter zo? @Proenski

10 likes

Is dit niet die jij hebt @Piede ?

2 likes

:wave:

24 likes