Citizen only deel 4

en wat meer is: ook een mooi model

2 likes

heb hem vanmiddag op de post gedaan richting Citizen service centrum Hamburg
zal wel goed komen maar ben hem wel een tijdje kwijt….

Eerste keer dat een gloednieuw Citizen automaatje zomaar echt stopt….

2 likes

kan niet tegen die rare temperatuurschommelingen hier natuurlijk. Morgen regent het weer, had hij geheid gelopen

5 likes

Dat is zuur. Kan gebeuren natuurlijk, maar het is nooit leuk als het jezelf overkomt. Ik hoop dat je hem snel weer terug hebt!

Ik heb trouwens nog wel even een vraag onder de miyota 8213 kenners. Heeft dit uurwerk ook een dagschijf? Als ik de kroon draai en de datum verzet, dan werkt dat naar behoren, maar als ik in diezelfde positie de kroon de andere kant op draai, dan voel ik een klikje. Zo’n zelfde klikje als je een horloge verzet met een dag- en datumcomplicatie.

In de handleiding vind ik er niet veel over vinden en op internet ook niks.

4 likes

16 likes

25 likes

18 likes

Heeft iemand nog een goede tip voor een rubberen band voor mijn NY0040?

Liefst een ‘dikke’ band zoals bijvoorbeeld het orgineel… Maar dan korter :see_no_evil:

Horloge zit nu op een ‘Marlon band-O’ rubberen bandje. Maar die vind ik te ielig voor dit horloge.

10 likes

Maak er een mooie dag van :sun_with_face: :sunglasses:
Voor hen die moeten werken …sterkte :facepunch:t4:

12 likes

Zou Citizen nog rubberen banden voor deze gaan maken?

25 likes

Volgens mij geen dag…geeft een klikje omdat je de verkeerde kant opdraait…als ik toevallig de verkeerde kant opdraai…schrik ik even en hoop ik maar dat het niet kapot gaat :grin:

3 likes
2 likes

Thanks! Ik had deze ook gevonden, maar las niet direct iets over dat klikje.

1 like

14 likes

Lukte maar niet met deze…batterij lag los in het uurwerk :expressionless: …contactpunt wat meer gebogen en toch gelukt :blush:

Grappig ding :blush:

15 likes

15 likes

Ook mooi! Wat voor band is dit?

In de tussentijd vond ik deze rubberen unit nog in de ‘bandendoos’…

Was ook te lang… dus een stuk afgeknipt. :grin:

6 likes

Een Ali product Qualitäts gummiband Armband für Portugieser Piloten Mark 18 Portofino Uhren armband Nylon muster 20mm 21mm 22mm Armband Männer für iwc - AliExpress 1511

1 like

Weer terug in mijn collectie. Deze hele toffe Ti duiker. :sunglasses: :raised_hands:

21 likes

28 likes