Wat een tof horloge. Ik ken hem niet… weet je de referentie?
Deze Promaster heb ik van de week eens even opgeknapt. Ik had em gekocht met kapot glas en een erg beschadigde kast dus automatisch uurwerkje eruit gehaald en glaasje eruit gedrukt. Kast gepolijst en nieuw glaasje gemonteerd. Je ziet nog iets krasjes bij de 5, kwam door het glas wat aan de binnenkant koper was. Zo goed als het kon dit weer zwart gemaakt en nu heb ik weer een Citizen Promaster van een enkeltje onderdelenla gered!
Heel gaaf gedaan …Is het bij de 5 op de wijzerplaat door het gebroken glas gekomen?
Ik heb dezelfde ook in de collectie
Ik vind het een mooi type Citizen en kan er op internet ook niet veel info over vinden.
Misschien nog eens beter zoeken!
Ja, er was aan de binnenkant van het glas meer los gebroken dan aan de buitenkant. Denk dat er iets zwaars op gevallen is.
Eens kijken of ik een nette losse wijzerplaat kan vinden maar het stoort mij (nog) niet.
Ah…duidelijk
Zo zag de wijzerplaat er uit.
Als ik nog meer zwart wilde maken moest ik ook de minutenstrepen opnieuw er op maken en dat zag ik niet zo zitten!!
Ja dat snap ik…maar je hebt i.i.g een Citizen gered van de rommellade
Een bruine band staat zo te zien wel mooier dan de band die ik er nu om heb maar ik had niks anders liggen. Maar eens even op zoek naar een bruine en wat andere kleuren.
Oh…ik vond juist jouw band er mooi opstaan
Het is de AS4020-44b.
Heel fijn horloge.
dan heb je natuurlijk wél een nóg persoonlijkere variant. Maar deze klus is ook al “petje af” wat mij betreft. Eens zien of ik nog iets ouds heb liggen…