Smeuig setje Citizen!
Welke zou je als je moest kiezen als enige houden?
Leuk die speciale uitvoering, maar ik heb m nog nooit gezien. Wat is het verhaal erachter?
Erg mooi. Wat is je polsmaat? De standaart 43 plus maat houd me tegen maar zo is het een lekker beatertje.
16cm polsomtrek.
De laatste bij creationwatches gekaapt. Draagt heerlijk. Zal binnenkort de rest van de Citizen collectie eens delen.
Vandaag toch even wat anders op de pols geslingerd.
Ik heb er 2 verkocht en heb er ook nog 2. Wat ik wel grappig vind er zijn met geel en rode gmt wijzers. Ik heb er 2 om 2 gehad. Oh ja, ik heb er ook nog 1 blauwe variant, en 1 verkocht. Die hadden bijde gele gmt wijzers.
Dat is niet de standaard 43mm versie hé? Ik heb de blauwe versie en deze is dusdanig compact dat het zelfs op een dames pols kan. (Want 36,5mm in diameter)
Hier op een pols van 16,5cm:
Het verhaal er achter weet ik niet. Nog fftjes op gegoogled. Het is gewoon en versie met het Royal Marines logo en op de achterkant het logo vd Royal Navy
Leuke mid size! Het 'broertje hiervan is me net te groot. Wat is de lug maat bij deze 36mm ? Hopelijk 18mm, dat geeft een enorme bandenkeus. De blauwe versie spreekt mij ook wel aan
18mm ik draag hem met een goedkope zwarte nato, maar de meegeleverde zwarte rubber band is verrassend ok.
Moeilijke vraag @drex ik denk de full lumen limited edition en de Orka de andere hecht ik niet veel emotionele waarde aan.
Zit wat in. Die 'Mears is toch wel cool hoor. Maar begrijpelijke keuze
Mooie klok Abel, hoort daar niet een blauw canvas bandje om?
Nee dit is een zwarte versie. Die jij bedoelt heeft het nest verlaten.