Citizen only deel 4

Ik denk dat ik onderhand wel kwalificeer als Citizen liefhebber… toch? :sweat_smile:

Maar dan wel de vraag op welk moment ik mag zeggen dat het wel genoeg is geweest zo? Ik bedoel; een titanium BN0001 en titanium Promaster sky zouden het afmaken… :thinking:

9 likes

Je bent nooit klaar :rofl:

Maar een Citizen liefhebber? Lijkt me wel zeg :innocent:

2 likes

dan is eigenlijk de volgende vraag overbodig, niet? :rofl:

als ik daar echt op moet antwoorden: nooit! :smirk: :wink: :smiley:

2 likes

Als het je teveel wordt dan weet je waar je me voor mag PB’en hè :wink:

Dit is wat ik inmiddels in de collectie heb.

30 likes

Wel gave klok!

1 like

Echte Citizen liefhebber Reinier. :+1:

2 likes

Bij mijn eerste had ik niet voorgenomen om er meer te kopen. Maar soms gebeurt dat gewoon…

2 likes

Als je eenmaal begint is het einde zoekt. :rofl:

3 likes

Ja zo gaat dat vaak hahaha.
Mijn eerste Citizen was de Promaster. De prijs/kwaliteit van dit horloge was echt zo goed dat ik toen verder ben gaan kijken. En van het een komt het ander.

4 likes

Zeker de Orca :stuck_out_tongue_winking_eye:?

1 like

Vandaag deze maar weer eens om de Citizen C020 uit 1987 met bicolor band.

9 likes

Dikke Vstrom 1000, ook mooi. :smiley:

1 like

Oude WR100 met schroefkroon en 19 mm mesh. Ik denk jaren negentig of misschien wel tachtig, wie het weet mag het zeggen. Krijgt vanmiddag een nieuwe batt :+1:

11 likes

Ik mag weer bij de Club :muscle:

12 likes

13 likes

Momenteel ligt deze zeldzame Citizen Saturation duiker 800m bij de juwelier voor onderhoud, onderdelen zijn voor deze duiker niet te vinden dus moest het glaasje wat vol pitten zat gepolijst worden, daarna service en dan eindelijk om de pols,moet wel geduld hebben over twee weken pas klaar hij ligt er al ff🙈

11 likes

Uiteindelijk toch deze er ook bijgehaald! Vandaag met de post binnen vanuit Ierland

15 likes

Wel lichtelijk geïrriteerd nu ik op de 12 uur een haartje zie zitten …

Erop kan je wegblazen :wink::grin:

Erachter is naadje

1 like