Citizen only deel 4

Erachter inderdaad

2 likes

Zie het haartje nog steeds :face_with_hand_over_mouth:

Hij gaat terug, was gloednieuw maar nu zie ik ook een zwart puntje erin tussen 4 en 5. Nooit meegemaakt bij citizen dit.

1 like

Het zijn leuke klokjes maar natuurlijk niet de meeste beste kwaliteit maar dat kan je ook niet verwachten voor dat geld.

1 like

Verrek. Op die eerste foto leek het er nog niet te zijn, maar da kan met de inval te maken hebben.
Ben dit niet gewend inderdaad. Balen mam

Mam is man. Kan nog noet editten :confounded:

Keuze is dus terugsturen en wachten op een nieuwe of even naar een horloge maker en schoonblazen. Weet iemand een goede horloge maker omgv Rotterdam? Want een vervangende kan hetzelfde probleem geven. En eigenlijk houd ik niet van op en neer sturen.

14 likes

Vandaag naar de juwelier geweest waar ik mijn vintage citizen duikers horloges laat onderhouden en repareren the hands of time in Voorburg.
Mijn Citizen challenger 52-0110 liep 3 minuten per dag voor,dus even langs geweest en in 10 minuten werd het horloge afgeregeld en kosteloos dat noem ik service, ook mijn Saturation duiker ligt bij deze juwelier en ook dit horloge heeft aandacht nodig die dat krijgt, waar vindt je nog zo een ouderwetse juwelier met vakmanschap en kunde.

12 likes

Wellicht die van nelson?

Lekker man. Weer lekker dragen en genieten

11 likes

Daar heb ik m’n Citizen Tough gekocht. En m’n Bulova Jet Star Limited ook trouwens. Waren allebei online maar leuk om te weten dat m’n geld naar echte klassieke horlogemaker is gegaan.

2 likes

Even crossposten. Op een gegeven moment had ik nog maar één Citizen en dat kon natuurlijk niet.

14 likes

Yep deze kan nog gewoon zelf horloges repareren ipv op te sturen naar het servicecenter waar je altijd aan de beurt bent qua kosten.

1 like

m’n Citizen zenshin is terug van reparatie :+1: DPD had hem bij de voordeur gezet (nachtje buiten gestaan) :scream:

Citizen servicecenter Hamburg heeft het uurwerk volledig vervangen (inclusief waterdichtheid test) onder garantie… 2 maanden weg geweest

21 likes

Klopt

12 likes

10 likes

15 likes