De discussie wordt voortgezet vanaf Citizen only deel 4 - 4090 van Slin.
Eerdere discussies:
Yeah boys, deel 4 ![]()
Hehe
Deel 4 van deel 4 ![]()
Ah…nu deel 5 ![]()
Oh haha. Yeah deel 5 boys ![]()
De computer deed raar ![]()
![]()
Zo lekker deze ![]()
![]()
We zijn echt in noodtempo door Deel 4 gesjeesd. Mooi hoe ik 10 jaar geleden met mijn radio-controlled Red Arrows mezelf een beetje buiten het forum voelde vallen. Maar dat ik niet alleen bleek te zijn in mijn groeiende liefde voor het mooiste Japanse merk.
In deze ode aan Citizen speciale aandacht voor de Signature reeks. Gelukkig weten naast mij meerdere leden hoe ontzettend goed deze horloges zijn ![]()
Ik heb er iets van 8 gehad en nog 1 in de kist.
Wat een ontzettend lekkere kastvorm vind ik dit toch. Ik heb er inmiddels een Edox (Delfin), Longines conquest en een Roamer van. Ik geloof dat het een C-shaped kast heet? Ze zijn allemaal waterdicht dus waren dit sport/duikhorloges maar dan zonder bezel? Welke referentie moet ik zoeken als ik ook in de Citizen archieven op zoek wil naar een leuke C-shaped kast? Zoals deze?
Ik merk bijvoorbeeld dat ik mijn Super Deluxe uit 1962 een mooi horloge vind, maar niks voor mij. Dus ik denk dat ik ernaar toe ga bewegen om die vintage weg te doen en er een sportievere 70’s-80’s voor terug te zoeken ![]()
Dit zou kunnen …ikke niet weet ![]()
In die je laat zien zit het vaak het 6501 uurwerk wat ook in die beroemde duiker van Citizen zit …