twee soorten lichtinval ![]()
Klopt helemaal! ![]()
Ik heb de mid-size.
'Pocket shot ![]()
Taai rakkertje met wat meer klassieke afmetingen, 37 zonder kroon, 18 lug, 16 clasp.
Ben zoekende naar de blauwe 38mm voor mijn zoon van 12. Mooi formaat!
Hoe bevalt deze?
ik heb de blauwe Citizen Promaster EO2021-05L voor mijn zoon (15 jaar dunne polsen) gekocht…
geen mid-size wat mij betreft want met 36.5 mm gewoon vrij klein
naar mijn idee is er geen 38mm in deze serie quartz wel mogelijk bij andere series (automaatjes)
het is veel (enkele 40mm) 42 mm, 43mm en 44 mm bij Citizen herenhorloges
Oh dat is wel wat aan de kleine kant ja. Prima voor een 12 jarige maar na een paar jaar wel wat iel.
En daarom ben ik zo benieuwd naar de Citizen NJ0221 - 38,5mm automaat van Citizen
Linkje review, youtube reviews zullen wel zsm volgen.
Een van de beste aanschaffen die ik ooit gedaan heb. Ondanks de 36,8 mm heeft het een behoorlijke wrist precense en blijft het gewicht binnen de perken. De bracelet speciaal gemaakt voor dit horloge heb ik gekocht bij Islander watches US. Solid L613 staal met geschroefde links en sluit perfect aan op de kast.
Valt wel mee, mijn pols is 17 / 17,5 cm. De 44 mm Promaster Eco Diver vind ik juist veel te groot. En putdeksels zijn uit, voor mij dan, hè.
Is ook, zeker voor mijn zoon. Ik heb vrij brede polsen en icm een zulu strap oogt het grotere formaat toolish wat me wel bevalt en bij de stijl past. Modegrillen zeggen me weinig tot niets. Horloges met duikring dragen doorgaans wat compacter.
Daar begin ik niet meer aan.
Jaa de 37mm promaster is ook gewoon een hele goeie. En met de eco drive perfect