Gaaf hoor. Die zwarte is een prima daily. Zal er puik uitzien op zwart leer en sailcloth
Mooie
.
Dankje
Bijna 30 x zo goedkoop als een vergelijkbare Rolex en ik beleef er veel meer plezier mee. De NB1050 is echt een topper
Eens, veel horloge voor het geld.
Heb er een Grand Seiko naast gehad en begon me serieus vragen te stellen (kan ik hier wel zeggen
)
Dat vind ik dus de nagel op de kop, ik heb vorig jaar ook bij GS’en staan turen en de zaratsu is prachtig.
Maar ik vind dat citizen het ongeloofelijk mooi uitvoerd en ze moeten echt niet onderdoen i.v.m. de afwerking qua polishing van de lugs.
Natuurlijk hoe dat GS het uitvoerd op grotere en complexere oppervlakten, dat is dan weer echt hun trademark
.
Als ik heel eerlijk ben had ik graag de wijzers van de NB1060 op de NB1050 gehad. Dan was het af voor mij.
Maar goed dan zit je weer met de lume die er eigenlijk af moet etc.
Ja kan niet alles hebben zeker
.
Dus eigenlijk doet Citizen dit prima met een sportief model op staal en dress model op leer
Ik vind dat citizen dit echt uitstekend doet echt waar ik vind het echt een topmerk, hun gewone modellen en dan the citizen.
Echt topkwaliteit voor je geld
.
Ow zijn broertje
. Ik vind de textuur van de dial heel cool, de moonphase is ook zeer goed uitgevoerd naar mijn mening
.