Citizen only deel 5

Wel toffe dingen hoor, maar secondewijzertje loopt vaak vast bij de 3530.

8 likes

Ooit veel gebruikt tijdens het duiken…

6 likes

14 likes

Grappig genoeg roept Citizen nog steeds foutief dat het een update van de Sporte MS is, maar zoals te zien in de catalogus was dat een ander model, het juiste model is Sporte RS.

Er is er ook één met een witte dial.

En er waren twee via een speciale winkelketen.

En ook nog deze versie van TiC TAC.

En dit trio was er ook nog.

Kortom, de keuze is weer reuze.

5 likes

Gewoon doen! Ik heb deze een jaar gedragen en voor ~200 ballen kan je echt geen buil vallen.

Voor ~60 euro nog een bracelet erbij van Longislandwatch en je hebt een zorgeloze beuker!

2 likes

Jaaaa precies dit, ik zit te kijken naar de zwarte dial en dan een jubilee. Krijg je toch een beetje vintage vibe van. Ik heb al een ander horloge met oyster die ik al veel draag, wellicht is dan een jubilee erop leuk voor de verandering

2 likes

Dacht ik ook maar ben toch voor de oyster gegaan. Geen spijt van en draagt comfortabel met voldoende (3) micro-adjust :+1:

13 likes

Toch maar weer eens voor de dag gehaald. Rubber eraf en mooi op de titanium band. Het ziet eruit alsof hij een kilo weegt maar schijn bedriegt. Een van mijn lichtere horloges.

17 likes

Oyster altijd goed! Wellicht binnenkort hier een NA van mij hoor :grin::grin:. Twijfel dus nog even oyster of jubilee.

1 like

17 likes

16 likes

12 likes

20 likes

16 likes

Bijna weekend

10 likes

18 likes

13 likes

13 likes

12 likes