Citizen only deel 5

Nice! :+1: Ik heb ze in het verleden nooit zo kunnen waarderen, dat is veranderd. Maar ik ben nu meer geïnteresseerd in de eco’s van Citizen en het plastic van Casio :grin:

1 like

Ja vind ik ook…ik heb ooit de originele Cocktail Time (ijsblauw gehad) maar kwam deze veel later tegen en vond hem gelijk lekker :partying_face:

1 like

Nu weer wel maar toen ik de originele had vond ik hem in die tijd te groot en de kroon ook maar dat vind ik nu niet zo erg meer…raar hoe dingen veranderen met de tijd :grin:

1 like

Ja, dat zijn fases. Maar ik heb tough, tool en tech altijd wel interessant gevonden. Nu de Casioitis, er is er weer een opkomst trouwens, haha! Voor je het weet heb je er 10, madness! :grin:

1 like

Dat dus …en wat ik ervaar dat je horloges verkoopt en jaren later heb ik in bepaalde modellen weer interesse :drooling_face: …Moet niet gekker worden :woozy_face:

1 like

Ik heb nog de SRPE17J1 Espresso Martini .
Voorlopig een blijvertje. :+1:

7 likes

Ook een hele mooie man :ok_hand:t2::heart_eyes: …Van mij is ook een blijvertje :+1:t2::blush:

We kunnen nu bijna er een Citizen/Seiko only van maken :joy:

Ik weet niet wie eerder was maar het lijkt wel antwoord naar de andere :slightly_smiling_face:

1 like

Graag on topic houden anders vallen er vlaggen

:stuck_out_tongue_winking_eye::laughing:

2 likes

9 likes

Ik vind die onderste gaaf. Heb je daar meer informatie over?

Citizen BN1010-05E Limited Edition 1200 pieces.
https://www.ablogtowatch.com/hands-on-citizen-eco-drive-365-limited-edition-watch-with-rubies/

Copyright "Watch Big E’s Reviews "

3 likes

Je hebt hem nog steeds zie ik! Ik ook.

Ik post em hier ook maar :innocent:

24 likes

Ja is een blijvertje, naast de anderen.

1 like

16 likes

7 likes

Pfff, kan ik ook

8 likes

Haha ook zo’n blijvertje…