Citizen only deel 5

Ja dit is hem,prachtig horloge,groots in al zijn eenvoud en meer dan zijn prijs waard😉

2 likes

16 likes

14 likes

Ik doe mee Jacobus

11 likes

5 likes

Citizen heeft de Zenshin Hypebeast 20th Anniversary Limited Edition gelanceerd, het Zenshin-model met de meest uitgebreide Duratect Platinum-coating ooit. Dit 39,5 mm grote horloge van Super Titanium viert het 20-jarig jubileum van Hypebeast, maar er zijn wereldwijd slechts 600 exemplaren van beschikbaar. De prijs bedraagt 625 dollar.

Copyright Notebookcheck.nl

Clasp:Fold Over Clasp with Push Buttons

Case & Dimensions

Case Width:39.5mm

Case Material:Silver-Tone Super Titanium with Duratect Platinum

Crystal

Material:Sapphire Crystal

Superior scratch resistance and hardness

Dial & Details

Dial:Silver-Tone

Details:Metal

Movement Functions

3 Hand

Day / Date

7 likes

We zijn er weer bij en dat is prima! :grinning:

21 likes

Net zoals de Tsuyosa X seconde seconde vind ik het overrated. Begrijp dat je 20 jaar viert en een plekje wil geven maar aub niet op de wijzerplaat.

1 like

Please don’t kill the messenger. :sun_with_face:

2 likes

:wink::+1:t4:

De nieuwe aanwinst ny0084
:star_struck::star_struck:

18 likes

ik ga hier ook in mee :slightly_smiling_face:

1 like

Vindt dit goed gevonden,leuke detail herinnering,zo zie je maar over smaak …. :wink:

1 like

Ach ja, als jij het leuk vindt om elk uur, tien voor half, aan ‘Citizen 20th Anniversary’ herinnerd te worden, is dat helemaal oké. :wink: Gelukkig verschillen smaken.

1 like

Nieuwe release

:star_struck:

19 likes

Mooi hoor! Ik denk dat ik een case size van 38mm nèt iets mooier had gevonden.

1 like

10 likes

Ben ik de enige die de hele combinatie van kast-bracelet-wijzers een beetje beu gezien is? Het voelt inmiddels een beetje als een limited edition trucje. Natuurlijk ben ik mega blij met mijn eigen AQ4100, maar sindsdien zie ik iedere nieuwe release als nèt een ander tintje van ditjes en datjes.

En ik vind dat ze hun resources weleens mogen richten op het daadwerkelijk laten aansluiten van de band op de kast qua brushing en vorm.

2 likes

De wijzerplaat heeft wel textuur maar een volle sunburst krijg ik er niet op.

11 likes

14 likes