Ja dit is hem,prachtig horloge,groots in al zijn eenvoud en meer dan zijn prijs waard😉
Citizen heeft de Zenshin Hypebeast 20th Anniversary Limited Edition gelanceerd, het Zenshin-model met de meest uitgebreide Duratect Platinum-coating ooit. Dit 39,5 mm grote horloge van Super Titanium viert het 20-jarig jubileum van Hypebeast, maar er zijn wereldwijd slechts 600 exemplaren van beschikbaar. De prijs bedraagt 625 dollar.
Copyright Notebookcheck.nl
Clasp:Fold Over Clasp with Push Buttons
Case & Dimensions
Case Width:39.5mm
Case Material:Silver-Tone Super Titanium with Duratect Platinum
Crystal
Material:Sapphire Crystal
Superior scratch resistance and hardness
Dial & Details
Dial:Silver-Tone
Details:Metal
Movement Functions
3 Hand
Day / Date
Net zoals de Tsuyosa X seconde seconde vind ik het overrated. Begrijp dat je 20 jaar viert en een plekje wil geven maar aub niet op de wijzerplaat.
Please don’t kill the messenger. ![]()
![]()
![]()
ik ga hier ook in mee ![]()
Vindt dit goed gevonden,leuke detail herinnering,zo zie je maar over smaak …. ![]()
Ach ja, als jij het leuk vindt om elk uur, tien voor half, aan ‘Citizen 20th Anniversary’ herinnerd te worden, is dat helemaal oké.
Gelukkig verschillen smaken.
Mooi hoor! Ik denk dat ik een case size van 38mm nèt iets mooier had gevonden.
Ben ik de enige die de hele combinatie van kast-bracelet-wijzers een beetje beu gezien is? Het voelt inmiddels een beetje als een limited edition trucje. Natuurlijk ben ik mega blij met mijn eigen AQ4100, maar sindsdien zie ik iedere nieuwe release als nèt een ander tintje van ditjes en datjes.
En ik vind dat ze hun resources weleens mogen richten op het daadwerkelijk laten aansluiten van de band op de kast qua brushing en vorm.