Hoe bevalt deze Jacobus? En schijnt die lume een beetje?
redelijk afleesbaar, doch heb er andere die beter zijn ![]()
Deze duiker draag ik nu een aantal dagen. Eigenlijk zou dit horloge voor mij prima volstaan als enige horloge.
Herkennen jullie dit soort gedachtes?
Nee, zover ben ik nog niet, misschien ooit.
Ja hoor, ik draag maar een paar horloges, de overige tientallen zijn voor de heb. De één heeft Swarovski meuk, de ander heeft modelauto’s, ik heb horloges. Maar met één horloge zou ik net zo gelukkig zijn, sterker nog, ik had 13 jaar lang één Citizen Promaster, voordat ik begon met verzamelen.
dat zou bij mij ook wel het geval kunnen zijn,
maar ik heb intussen zoveel andere waar ik geen afstand van kan doen ![]()
Soort van, maar ik zou niet overal en in alle situaties hetzelfde horloge willen dragen.
Bijzonder horloge zo met die steentjes!
Edelsteentjes of glas?
The Eco-Drive 365 limited edition is essentially a remake of the Quartz E.F.A. so its dial features four synthetic rubies set. Because the date has been repositioned closer to the dial centre, the chapter ring can accommodate four rubies at the quarters, unlike on the Quartz E.F.A. that had only three ruby markers due to the date at three.
The rubies are naturally products of Japanese technology: they are a type of synthetic gemstone known as Crescent Vert that was developed by Japanese materials giant Kyocera.
Hoeveel is dit?
40mm
Ah ja jammer.