Citizen only deel 5

De BN0000 (monocoque) doet het zo vreselijk lekker op de Islander Jubilee! Deze heeft trouwens het onverkrijgbare saffier erin zitten. Ik kreeg pas door hoe uniek het is, toen ik het horloge al een tijd had.

18 likes

20 likes

18 likes

Mijn titanium :mechanical_arm:

18 likes

ik heb deze Citizen BN0262-59W (40.5 mm dail) al een tijdje op het oog:

gold tone inderdaad maar ik merk bij mijn gold two tone Tsuyosa shore dat deze verrassend draagbaar en echt eens wat anders is…

wat vinden jullie van deze Citizen, goud (kleur) en de draagbaarheid hiervan?

foto van internet, ik heb hem (nog) niet

6 likes

260723_2_02

Nieuwe Tsuyosa NJ0238-57E, een gelimiteerde met een gestructureerde, zwart verloopende wijzerplaat met warm goudkleurige indexen en markeringen op de lunette, wat zorgt voor een doorleefde afwerking in plaats van het helderdere kleurenpalet (waar de Tsuyosa-lijn om bekend staat).
Copyright Notebookcheck.nl

12 likes

Dag vrienden. Zit al eventjes naar dit mooie modelletje te kijken:

De Promaster Land (als het goed is?) JV1007-07E. Zijn er forumleden met ervaring? Is zijn prijskaartje het ook echt waard, of zijn er betere soortgelijke? Op de tweedehands markt zie je hem vrijwel altijd in near-new conditie. De prijzen zijn dan ook zo dat ik hem net zo goed nieuw kan aanschaffen. Ik ben groot ana-digi nerd en dit zou ook iets totaal nieuws aan de collectie zijn. Alvast dank :slight_smile:

3 likes

Nice, al doet het me wel aan een Tudor BB denken.

11 likes

Aan het twijfelen welke van de 2 de beste is om bij te houden. Allebei kan ook, maar er is wel wat overlap…

6 likes

Tussen deze twee: de Seiko. Die heeft echt een eigen smoel met z’n indices. En oogt net wat kleiner qua diameter. Ik zie daar echt een klassieker.

Had je een blauwe NY0040 ernaast gehouden, dan was het een ander verhaal geworden.

1 like

Bij Jaap een mooie Citizen Worldtimer op de kop getikt😊

12 likes

Zijn tof :ok_hand:
Hoe bevalt de stalen band?

1 like

Prima, band voelt solide aan, niet zo’n rammelband. Goede sluiting ook.
Echt bang for buck.:grin:

1 like

Ik heb deze op een textiel/rubber strap, maar lijkt me ook tof op staal :thinking:

8 likes

Zal morgen ff paar foto’s bij daglicht sturen.
Heb jij hem met groene wijzerplaat?

1 like

Grappig dat dit echt als een totaal ander horloge oogt meteen.

1 like

Ja, de mijne is groen. @Jeppe73 heeft er ook een en er zwerven er nog een paar op HF. Hij is er ook met een blauwe wijzerplaat

2 likes

11 likes

Leuk geslaagd ontwerp en als Citizen zijnde zal hij niet ontgoochelen.

1 like