Citizen-only Topic

Hoe vermoed je dit dan? Ik vermoed dat ze ouder zijn…de NY0040 serie is vanaf 1998 en daar zit het 8203 uurwerk in terwijl de NY2300 over de 8200 beschikt net als de Citizen Eagle 7 die ik heb waarvan ik denk dat ze vanaf de jaren 80 zijn gemaakt…maar goed…het blijft een beetje raden :thinking:

4 likes

Ik heb geen sluitend bewijs, maar heb over de jaren diverse malen over het model gelezen. Daarbij heb ik alleen berichten gezien van na ongeveer 2005 en mensen die tussen 2006-2010 nieuw aangeschaft hebben.
Een paar jaar later 2012-2014 verschijnen de eerste discontinued verhalen.

Dus een vermoeden :wink:

1 like

Ah oke…apart…je ziet ze niet veel in de verkoopkanalen maar het zou natuurlijk ook kunnen dat veel mensen er tevreden over zijn en ze niet verkopen :roll_eyes::wink:

Ik hoop dat er nog eens folders boven water komen waaruit blijkt wanneer het bouwjaar is… zoals de folders van de NY0040 die hier op HF staan…

1 like

7 likes

Ja, hij blijft mooi, begint echt tijd te worden dat er meerdere in dit topic verschijnen. :wink:

16 likes

Hij is heel mooi inderdaad!

Mijn Citizen heeft duidelijk een ander DNA :wink:

4 likes

zoek de verschillen,… euch…::thinking: … er zijn er twee die een andere tijd aanduiden::joy:

1 like

NY0046

10 likes

Gekocht in een opwelling deze World Time Limited Editon. Mooi afgewerkt en met saffier maar draagt wel stukje groter als ik had verwacht :thinking:

8 likes

hij is mooi en dat hij groot is mag geen struikelblok zijn voor je :smile:
zolang jij hem maar mooi vindt :wink:

1 like

Ff vogelen met nieuw houdertjes. Bedankt @Jurgen

9 likes

14 likes

Even crossen met het “wat draag ik vandaag topic”.

C022-088441 y uit 1991

6 likes

8 likes

Iemand een optie voor een passende jubilee met aansluitende endlinks voor Ny0040?

Lijkt mee leuk om eens te proberen

7 likes

Cross post

3 likes

Geruchten gaan dat mini turtle band er op zou passen, dan liggen er mogelijkheden bij Strapcode.

Loopt hij alweer?

Wauw! Dit is die met een wijzerplaat van Washi papier toch?

Buiten Japan bedoel je denk ik?

1 like

Nee, op het moment wat andere dingen onder handen.