Zeer mooi, van welk jaar is deze?
Erg bedankt deze komt uit 1990.
Gaaf !!!, zou ik best wel eens in het echie willen zien.
Zijn er niet veel van hier op het HF
Niceš
mooi, zƩƩr mooi!!!
Al de hele week deze om en bevalt steeds beter. Gisteren weer naast een GS gehad en kies toch echt deze Citizen elke keer.
Zonde dat ze hem niet gewoon buiten Europa verkopen.
staat zeer mooi met dat bandje:
Nice! En ja, dat is wel iets wat mij ervan weerhoudt om 2e hands te kopen 
Zoooo mooi 
Gaaf 
ā¦Je hebt hem wel opgeknapt nu zo te zien
ā¦Wil deze ook echt nog eens⦠
Alleen een beetje gepoetst. Hij is in nette gebruikte staat zullen we maar zeggen. Serienummer 8N, dus zal 2008 zijn dan vermoedelijk.
Hoe vermoed je dit dan? Ik vermoed dat ze ouder zijnā¦de NY0040 serie is vanaf 1998 en daar zit het 8203 uurwerk in terwijl de NY2300 over de 8200 beschikt net als de Citizen Eagle 7 die ik heb waarvan ik denk dat ze vanaf de jaren 80 zijn gemaaktā¦maar goedā¦het blijft een beetje raden 
Ik heb geen sluitend bewijs, maar heb over de jaren diverse malen over het model gelezen. Daarbij heb ik alleen berichten gezien van na ongeveer 2005 en mensen die tussen 2006-2010 nieuw aangeschaft hebben.
Een paar jaar later 2012-2014 verschijnen de eerste discontinued verhalen.
Dus een vermoeden 
Ah okeā¦apartā¦je ziet ze niet veel in de verkoopkanalen maar het zou natuurlijk ook kunnen dat veel mensen er tevreden over zijn en ze niet verkopen 

Ik hoop dat er nog eens folders boven water komen waaruit blijkt wanneer het bouwjaar is⦠zoals de folders van de NY0040 die hier op HF staanā¦






