Citizen-only Topic

Zeer mooi, van welk jaar is deze?

Erg bedankt deze komt uit 1990.

1 like

13 likes

Gaaf !!!, zou ik best wel eens in het echie willen zien.
Zijn er niet veel van hier op het HF

1 like

NA, net binnen

13 likes

NicešŸ‘

1 like

En binnen, hij was wel ranzig, snap af en toe niet hoe mensen hiermee rond kunnen/willen lopen.

8 likes

Nieuw glaasje op de eagle!

10 likes

mooi, zƩƩr mooi!!!:star_struck:

1 like

Al de hele week deze om en bevalt steeds beter. Gisteren weer naast een GS gehad en kies toch echt deze Citizen elke keer.
Zonde dat ze hem niet gewoon buiten Europa verkopen.

17 likes

staat zeer mooi met dat bandje::smiley:

Nice! En ja, dat is wel iets wat mij ervan weerhoudt om 2e hands te kopen :stuck_out_tongue:

Zoooo mooi :heart_eyes:

1 like

Gaaf :+1::star_struck: …Je hebt hem wel opgeknapt nu zo te zien :ok_hand: …Wil deze ook echt nog eens… :roll_eyes:

1 like

Alleen een beetje gepoetst. Hij is in nette gebruikte staat zullen we maar zeggen. Serienummer 8N, dus zal 2008 zijn dan vermoedelijk.

1 like

8 likes

@Slin is online!

Hoe vermoed je dit dan? Ik vermoed dat ze ouder zijn…de NY0040 serie is vanaf 1998 en daar zit het 8203 uurwerk in terwijl de NY2300 over de 8200 beschikt net als de Citizen Eagle 7 die ik heb waarvan ik denk dat ze vanaf de jaren 80 zijn gemaakt…maar goed…het blijft een beetje raden :thinking:

4 likes

Ik heb geen sluitend bewijs, maar heb over de jaren diverse malen over het model gelezen. Daarbij heb ik alleen berichten gezien van na ongeveer 2005 en mensen die tussen 2006-2010 nieuw aangeschaft hebben.
Een paar jaar later 2012-2014 verschijnen de eerste discontinued verhalen.

Dus een vermoeden :wink:

1 like

Ah oke…apart…je ziet ze niet veel in de verkoopkanalen maar het zou natuurlijk ook kunnen dat veel mensen er tevreden over zijn en ze niet verkopen :roll_eyes::wink:

Ik hoop dat er nog eens folders boven water komen waaruit blijkt wanneer het bouwjaar is… zoals de folders van de NY0040 die hier op HF staan…

1 like