Citizen-only Topic

Ook jij verraadt hiermee je leeftijd :stuck_out_tongue:

1 like

Is dat? Hahahahaā€¦ik maak daar geen geheim van hoorā€¦45 en voel mij nog 25 :wink::joy:

Dan speelde je nog met knikkers toen dit nummer uitkwam :stuck_out_tongue:

Sorry voor het off-topic geneuzel ā€¦ ik zal stoppen :wink:

1 like

Ik ken 'm ook en ben dan ā€˜ā€˜slechtsā€™ā€™ 30 dusja wat is nou leeftijd :stuck_out_tongue:

1 like

Ja en met Legoā€¦of waren het nou vrouwenborsten? :crazy_face:

Thanks! Ik ga het eens op mijn gemak lezen vanavond.

Thanks voor je reactie! Ik ga eens op onderzoek.

Eerste citizen gekocht en dacht ik knal m ook maar even hier erbijšŸ˜ƒ

17 likes

Je bent te laat :+1::rofl:

2 likes

Haha hij is heel mooi! Helaas aan de smalle kant dus blijkt (38mm) maar heel mooi die lume zoals de signature en ook de rustige wijzerplaat.
Veel draagplezier :sunglasses::ok_hand:

1 like

Een extra horloge in de bak. En verdorie. Ook deze is door lekkage stuk. Maar band en horloge zijn mooier als de andere met gerepareerd uurwerk. Dus uurwerk maar uitgewisseld.

De oude:

Het enige verschil in de horloges is dat de drukkers 2 delig goud zijn op de oude en alleen de drukkers op de ā€œnieuweā€ goud kleur zijn.

Niettemin ben ik in mijn nopjes

7 likes

Meld me maar weer eens met een vintage CC --met die high tech ontwikkelingen heb ik niet zo veel op, sorry
:wink:


Lekker rustige dials had Citizen toen nog :roll_eyes:

10 likes

Snap ik :blush: Draag mijn zwarte variant graag. Heb de zilveren versie ook gehad maar de zwarte is in het echt stukken mooier.

Vandaag mijn andere zwarte Citizen

10 likes

Mooie kleurencombi met die oranje wijzers.:ok_hand:

1 like

dank je, was een aangename compensatie voor het grijze ochtendlicht en natuurlijk ook gewoon functioneel design :wink:

Ik volg de 52-0110ā€™s eigenlijk niet, maar weet wel dat er hier op HF wat circuleren.
Ik krijg er 1 aangeboden, ziet er volgens mij goed uit, maar wel beetje jammer van de aangetaste wijzers. Dus even een onbeschaamde vraag aan de eigenaren en kenners hier wat zoiets mag kosten tegenwoordig? :innocent:

3 likes

Tjaā€¦ Dat is lastig. Ze gaan voor steeds meer

Ik heb soms weinig betaald en soms veel. Ligt aan de stemming

1 like

Lekker ding hoor :+1::crazy_face:

1 like

Een oudje maar still going strong

5 likes

En mijn favoriete Citizen.
Titanium, mono-blok kast, safier, solar, enzā€¦

12 likes