Citizen-only Topic

Nee hoor wil hem niet kopen. Maar vind hem wel mooi. Mag niet alles kopen wat ik mooi vind :slight_smile:

3 likes

Oeps, nu nét een automaat van de “concurrent” besteld :speak_no_evil: :joy:

1 like

Seiko neem ik aan? Plaatjes!!!

1 like

SNKN67K1 de blauwe wijzerplaat deed het voor mij :sunglasses:

3 likes

Deze heten Aqualand. Of er een extra modelnaam is weet ik niet. Ze maken gebruik van een C020/C022/C023 uurwerk.

Er is ook een nieuwere variant die (volgens mij) nog steeds verkocht wordt. De oude variant heeft aan de achterkant een plaat met schroefjes, de nieuwe variant heeft een schroefdeksel.

2 likes

Gaaf :ok_hand::facepunch:t2:

1 like

En dat voor nog geen 120€ uit NL (w2d outlet) :sunglasses:

Genoeg offtopic, ff een oude foto ter compensatie

5 likes

Dat is niet veel :+1: …Mooie Satelite :ok_hand: …zoek je voor die een stalen band??

1 like

Thanks en jazeker, de huidige stalen band volstaat opzich, maar voelt (en klinkt) als een pulsar/lucardi bandje…

1 like

De endlink lijkt er wel op…ze hebben trouwens voor de BN0100 rubberen banden die precies passen en zo zijn gemaakt…


4 likes

Inderdaad ja, daar maar eens op zoeken dan (zodra er weer budget in het horloge potje zit that is :joy:, zoeken naar een band en een Citizen automaat)

1 like

Zo’n toppertje dat! Lekkere lume ook! :ok_hand:

1 like

Ja zeker…voor mij dan is het nog steeds de beste in de leesbaarheid in het donker qua tijdsduur t.o.v van bv Seiko…maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn :+1::sweat_smile:

1 like

Seiko is feller, Citizen blijft langer schijnen.

1 like

Dat is zo als je een lichie op ze schijnt :+1::sweat_smile:

1 like
2 likes

Jip…die bedoelde ik… :+1::joy:

1 like

Ook jij verraadt hiermee je leeftijd :stuck_out_tongue:

1 like

Is dat? Hahahaha…ik maak daar geen geheim van hoor…45 en voel mij nog 25 :wink::joy:

Dan speelde je nog met knikkers toen dit nummer uitkwam :stuck_out_tongue:

Sorry voor het off-topic geneuzel … ik zal stoppen :wink:

1 like