Nee hoor wil hem niet kopen. Maar vind hem wel mooi. Mag niet alles kopen wat ik mooi vind 
Oeps, nu nét een automaat van de “concurrent” besteld

Seiko neem ik aan? Plaatjes!!!
Deze heten Aqualand. Of er een extra modelnaam is weet ik niet. Ze maken gebruik van een C020/C022/C023 uurwerk.
Er is ook een nieuwere variant die (volgens mij) nog steeds verkocht wordt. De oude variant heeft aan de achterkant een plaat met schroefjes, de nieuwe variant heeft een schroefdeksel.
Gaaf 

Dat is niet veel
…Mooie Satelite
…zoek je voor die een stalen band??
Thanks en jazeker, de huidige stalen band volstaat opzich, maar voelt (en klinkt) als een pulsar/lucardi bandje…
De endlink lijkt er wel op…ze hebben trouwens voor de BN0100 rubberen banden die precies passen en zo zijn gemaakt…
Inderdaad ja, daar maar eens op zoeken dan (zodra er weer budget in het horloge potje zit that is
, zoeken naar een band en een Citizen automaat)
Zo’n toppertje dat! Lekkere lume ook! 
Ja zeker…voor mij dan is het nog steeds de beste in de leesbaarheid in het donker qua tijdsduur t.o.v van bv Seiko…maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn 

Seiko is feller, Citizen blijft langer schijnen.
Dat is zo als je een lichie op ze schijnt 

Jip…die bedoelde ik… 

Ook jij verraadt hiermee je leeftijd 
Is dat? Hahahaha…ik maak daar geen geheim van hoor…45 en voel mij nog 25 

Dan speelde je nog met knikkers toen dit nummer uitkwam 
Sorry voor het off-topic geneuzel … ik zal stoppen 




