Citizen-only Topic

Zal ook niet,… laat ik het maar even voor wat het is. Ziet er iig mooi uit.

1 like

Hey…waarom ga je niet voor deze? Of wil je persé lume? Zijn pas nieuw met 9011 uurwerk en saffierglas …40mm…

nanaple_nb1041-84e_1
images (3)

6 likes

Mooie prijs lijkt mij?

7 likes

Heb je een typenummer voor me? Een wat wristshots googlen!

Ik hoef inderdaad niet perse lume :slightly_smiling_face: vind het totaalplaatje gewoon heel mooi!

1 like

Geen idee, maar vind hem nou niet bepaald mooi,… :expressionless:

Als je vintage Citizen uit dat tijdperk verzamelt, kan ik me er iets bij voorstellen, maar anders… :sunglasses:

Mocht je deze willen kopen; verkoper zit buiten de EU, dus risico op 25% opslag op de prijs. Daarnaast heb ik ook wel eens mint/nos aanbod van hem gezien, waar ik grote twijfels bij de originaliteit had. Dus doe je huiswerk goed! :wink:

1 like

Wow deze zijn cool! welk model is dit? Ben nog niet echt thuis in (vintage) Citizen :slight_smile:

Deze heb ik laatst ook naar zitten kijken… Waar heb je deze gekocht? En draagt 'ie een beetje mooi?

Ja hoor…NB1041-84E :+1::grinning:

1 like

Die van mij mag ook weg…

7 likes

Heeft nog niet de “wauw” factor die de signature voor me heeft, maar die ziet er op “ebay foto’s” ook niet uit/hel saai :joy:

Weinig NB1041-84E wrist shots nog.

Vind de NP4040-54E die je in een “incoming” topic had gepost ook wel heel gaaf!

(Foto van internet)

5 likes

Jip …is nog te nieuw :+1::grinning:

Ja die kan ik morgen ophalen…ben ook wel benieuwd…zal wel iets minder van kwaliteit zijn als de NB1041…even morgen afwachten :grin:

1 like

Oeh let me know (and show haha) wil gewoon gráág m’n trio compleet (een radiocontrolled een gps en een automaat) :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Aha…van alle markten thuis :crazy_face: …maar ik mis nog een handwinder :grin::joy:

1 like

Die wil ik ook wel graag ja :heart_eyes:, maar dat moet een Omega Speedmaster worden maar dat is voorlopig ver buiten bereik haha.

1 like

Ja dan praat je gelijk over veel geld :hushed: … Het duurste wat ik heb gekocht is €700 tot nu… ik weet niet of ik over die grens wil…wie weet :roll_eyes::joy:

1 like

Vind het gewoon gewéldig mooie horloges, en met het verhaal/de achtergrond erbij… ik zou wél voor een Saphire sandwich gaan, volgens de puristen niét een echte maar als ik zòveel geld uit zou geven heb ik geen zin in krassen/poetsen van het glas én zou ik graag het prachtige uurwerk ook willen zien haha.

Ik max 550€ nu en ja, hou het het liefst daaronder inderdaad :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ook wel rond die prijsklasse van jou…maar ik snap wel als je spaart voor iets boven je budget…verslavend hoor deze hobby :hushed::crazy_face:

1 like

Heb je een NA topic gemaakt? Ik wil hier eigenlijk wel meer van zien :slight_smile:

1 like