Citizen-only Topic

Thanks…van mijn andere serie die ik niet vaak draag en de NY2300 wel :ok_hand::grinning:

8 likes

Ik schrijf de hele tijd ny0023 ipv ny2300 :man_facepalming:
Heb een zwarte gevonden, komt binnenkort binnen.

1 like

WOW…wil ik ook nog erbij :sweat_smile:

1 like

Foto van de verkoper

8 likes

Gaaf! :sunglasses:

Nee ik dacht nieuw online gekocht haha, zoek nogsteeds een andere mooie stalen band voor m’n CC3005 :stuck_out_tongue:

1 like

Gaaf :ok_hand: …MP?

1 like

Nee…best moeilik om een passende band voor de NY2300 te scoren… :roll_eyes:

Ik kan ook nergens mooie stalen banden met 23mm aanzet vinden…

1 like

Mooie set!

Hoeveel mm is die zilveren?

1 like

//img.horlogeforum.nlN//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl,//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlE//img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nly//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nl://img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nl://img.horlogeforum.nl

1 like

De band vd BN0100 Ecalibur is toch 23mm? Dan passen de endlinks zeker niet? :roll_eyes:

Dank…ook 38/39 net als de andere ook :+1::grinning:

1 like

Shit… echt he dat ebay… als je apart op een land gaat kijken kom je vaak andere horloges tegen :hushed:

Thx, mooie maat!
Heb je wellicht een ref-nr. Daar heb ik namelijk wel
een bestemming voor.

1 like

Dat is wél het soort band dat ik zoek inderdaad :sunglasses:

1 like

Bedoel je die zilveren? Dat is nogal een hele aparte verschijning die amper voortkomt…de gewone witte is de citizen ny2300-09B maar een tupenummer voor deze zilveren heb ik nog niet gevonden…ik vraag mij ook af of hij wel origineel is…de nummers klopppen wel maar ik heb maar één exemplaar gezien op watchUseek geloof ik :roll_eyes:

1 like

Misschien eens proberen of de endlink past?

https://www.thewatchsite.com/21-japanese-watch-discussion-forum/6227-ny2300-anyone.html#/topics/6227

Hier had ik hem nog gezien…

Heb geen Ecalibur om te passen :joy:

1 like

En dan ben je weer aan het googlen op Citizen en dan kom ik toch weer hier op uit…

Ooit…:innocent:

9 likes