Citizen-only Topic

Wat vinden jullie van de limited edition promaster?

4 likes

zeer mooi, ikzelf hoop de volgende dagen de AV0075-70E binnen te krijgen

ook deze is een limited edition.
kan bijna niet wachten

5 likes

Dat is inderdaad een mooie klok!

Op Nato oranje boven :heart_eyes:

4 likes

Blijft ook een heerlijke duiker! Eeuwig zonde dat die van mij weg is.

Erg druk samenraapsel van Romeinse en Arabische cijfers.

lang genoeg op gewacht, maar hier is ie!!:heart_eyes::rofl:

16 likes

Gaaf!! Draag hem in goede gezonheid!

1 like

Volgens mij zitten er een hoop functies op!
Veel draagplezier.

1 like

Wow wat een beauty👍

1 like

Ah…de nieuwe ‘Bullhead’ …veel plezier ermee :+1::grinning:

de charge chrono op deze citizen heeft vier standen, in het tweede en derde veld gaat de wijzer steeds in het midden staan. als de wijzer in de hoogste positie staat betekent dit dat er een power reserve van ongeveer 7 tot 8 maanden is, staat de wijzer in de derde zone (in het midden dus) betekent dit dat er een power reserve van ongeveer 5 tot 7 maanden is, dan in de tweede stand (in het midden) betekent een power reserve van ongeveer 1 tot 5 maanden, in de laagste stand is een power reserve van slechts 1 tot 7 dagen.

hoop je hier toch van antwoord geweest te zijn en misschien bedenk je wel terug.:grinning:

1 like

Geweldig horloge! Heb hem gekregen van mijn vriendin als kerstcadeau! :slightly_smiling_face::ok_hand:

7 likes

je hebt gelijk en smaken verschillen natuurlijk ook::smiley:
nog een prettige avond verder::smiley:

Een vriend heeft deze. Mooi ding hoor

:point_up:die dus :wink:

2 likes

Deze ook nog even hier plaatsen…blij met de ‘nieuwe banden’ :yum:



12 likes

Nice hoor! Waar heb je de banden weg als ik vragen mag?

1 like

Thanks…van mijn andere serie die ik niet vaak draag en de NY2300 wel :ok_hand::grinning:

8 likes

Ik schrijf de hele tijd ny0023 ipv ny2300 :man_facepalming:
Heb een zwarte gevonden, komt binnenkort binnen.

1 like

WOW…wil ik ook nog erbij :sweat_smile:

1 like