Wat vinden jullie van de limited edition promaster?
zeer mooi, ikzelf hoop de volgende dagen de AV0075-70E binnen te krijgen
ook deze is een limited edition.
kan bijna niet wachten
Dat is inderdaad een mooie klok!
Blijft ook een heerlijke duiker! Eeuwig zonde dat die van mij weg is.
Erg druk samenraapsel van Romeinse en Arabische cijfers.
Gaaf!! Draag hem in goede gezonheid!
Volgens mij zitten er een hoop functies op!
Veel draagplezier.
Wow wat een beauty👍
Ah…de nieuwe ‘Bullhead’ …veel plezier ermee 

de charge chrono op deze citizen heeft vier standen, in het tweede en derde veld gaat de wijzer steeds in het midden staan. als de wijzer in de hoogste positie staat betekent dit dat er een power reserve van ongeveer 7 tot 8 maanden is, staat de wijzer in de derde zone (in het midden dus) betekent dit dat er een power reserve van ongeveer 5 tot 7 maanden is, dan in de tweede stand (in het midden) betekent een power reserve van ongeveer 1 tot 5 maanden, in de laagste stand is een power reserve van slechts 1 tot 7 dagen.
hoop je hier toch van antwoord geweest te zijn en misschien bedenk je wel terug.
je hebt gelijk en smaken verschillen natuurlijk ook:
nog een prettige avond verder:
Een vriend heeft deze. Mooi ding hoor
die dus 
Nice hoor! Waar heb je de banden weg als ik vragen mag?
Ik schrijf de hele tijd ny0023 ipv ny2300 
Heb een zwarte gevonden, komt binnenkort binnen.
WOW…wil ik ook nog erbij 













