Citizen-only Topic

ik kan weer lachen :smile:
ik heb nu ook de laatste binnen :blush:

geweldige set :smile:

9 likes

Jij het het flink te pakken :grin:

1 like

Hij staat alvast op zomertijd :crazy_face:

10 likes

kijk, ben even de vintage toer opgegaan! :slight_smile:
ben er wel gelukkig mee :slight_smile:

5 likes

wauw! welk model is de onderste? Wat een mooie uurwijzer!

Was nog binnen gekomen terwijl ik aan het werk was… :yum:

10 likes

Mooi horloge! Inderdaad een hele zeldzame verschijning! Kun je een foto van de achterkant/deksel plaatsen? Echte liefhebbers van Aqualand serie I zoals @abel en ik vinden dat geweldig…

Gefeliciteerd! In de staat waarin jij ze hebt zijn beide horloges eigenlijk nauwelijks meer te vinden…

Prachtig horloge in zeldzaam mooie staat! Kun je een foto van de achterkant/ de deksel plaatsen? Voor echte Aqualand I liefhebbers zoals @Abel en ik is dat erg interessant…

Luipaard van 36000 BPH

8 likes

Jazeker dat kan geregeld worden :grinning:

5 likes

In de week zat deze tussen een aantal horloges die ik heb aangekocht.
Moet nog batterij in en testen. best mooi ding. Ik ben niet zo voor veel goud, maar deze bevalt me wel, nog eens zoeken welke type, jaar etc deze is.


7 likes

Prachtig horloge…

1 like

Ik heb net mijn c020 laten gaan omdat ik er van overtuigd ben dat deze c023 alles heeft wat een Citizen Aqualand liefhebber zich kan wensen :wink:

1 like

Ik heb er nog een bij. 52-0110

Nieuw glas ligt al klaar. Bezel insert wordt bestelt en aangepast. Dan ziet hij er weer uit als nieuw. Of zal ik de insert zo laten?

8 likes

Mijn splinternieuwe Citizen Promaster 1000m!!
Wat vinden de heren hier van? Wat een beest van een klok niet? Met deze ga ik duiken!! :fish::fish::fish:

7 likes

19

:ok_man:

7 likes

Aangezien hier wel een aantal citizen kenners zijn, wil ik graag gebruik maken van jullie kennis.
Weet iemand te zeggen welk jaar dit horloge kan zijn, ik vind er niet veel over op internet. wel veel over model dat er op lijkt w100
bedankt gr roel

3 likes

En niet weer boven komen? :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Haha…dit horloge is helemaal gemaakt van super titanium,dus super licht!

2 likes