Citizen-only Topic

Ik schat 1994…

1 like

Absoluut cool design, maar djeez wat een bakbeest :smile:

1 like

Het is idd een vrij forse klok met een prachtig design! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Als het je stoort, insert vervangen (Alex?). Als het je stoort, glas vervangen (Alex?). Altijd, in het dossier van het horloge, glas en insert bewaren. Kan heel belangrijk zijn voor de volgende serieuze verzamelaar…

Zoals @Slin zegt… Maart 1994.

2 likes

Hoi Bruivenkamp,

Wil je nog effe een fotootje plaatsen van de achterkant van dit horloge? Een bijzondere vangst die wij door de achterkant beter kunnen plaatsen… Thanks!

Ik vind deze klok wel heel erg op Rolex lijken ( oei wat zeg ik nu ) :joy::joy::joy:

1 like

Welke bedoel je??

1 like

Er lijkt iets mis te gaan met je foto. Wil je er nog eens naar kijken? We zien alleen het topje van de bezel.

Kijk eens naar de foto er onder?!

Ik snap jouw bemoeienis niet.

1 like

Ik snap jou ook niet, dus dat scheelt.

Dat doet de forum software lijkt het. Als de verhouding hoogte vs breedte te ver uit elkaar ligt toont het forum alleen de bovenkant. Als ik met niet vergis gebeurt dat niet als de foto extern gehost wordt.

Geplakt

Gehost

Edit: Yup de preview functie raakt over de zeik :joy:

1 like

Dan is hij nog steeds uit verhouding. Ligt vaak ook aan of je via mobiel doet of niet.

Maar mag mij er niet mee bemoeien. :v:

2 likes

Ahh, dank je Mark…

Omdat je de afbeelding verkleint blijft deze binnen de kaders van de preview functie van het forum, maar de kwaliteit van de afbeelding is dan helemaal weg natuurlijk :wink:

2 likes

Hey @CitizenAqualand, heb je iets aan de hulp van @sq100 ?

Kantelen en met z’n allen gedraaid naar het scherm kijken? :joy:

Oh sorry, zit ik hier een beetje een Seiko te spammen in het Citizen topic :v: :v:

2 likes

Gewoon doorgaan…kunnen we ook een Deel II starten…we lopen hopeloos achter op Seiko Only :grin::joy:

2 likes

Dan moeten we wel de 20k halen, topics gaan niet meer dicht na 10.000 antwoorden :joy:

1 like