Citizen-only Topic

Nieuw glas geplaatst.

6 likes

What day is it?

12 likes

52-0110 is klaar.

Voor:

En na:

17 likes

Waar komt die Bezel vandaan?

Yobokies

1 like

https://www.citizenwatch.com/us/en/product/BN2038-01L.html?cgid=promaster-sea

Echt goed! Ik heb ze wel eens bij Alex Crystal time gekocht maar deze is beter…

Foto van gisteren, oude dame zegt Hoi…

8 likes

Hij heeft alleen nog voor de 51-2273. Maar die is wel perfect.

1 like

Hoi citizen liefhebbers, telkens ik online ben kom ik zeker kijken op deze topic :star_struck: en is er dan geen nieuws dan ga ik steeds met plezier naar de reactie op het nummer 299 kijken en blijf ik toch een tijdje hangen bij de foto’s 1,2,3,5 en 8 :heart_eyes: om daarna naar reactie nummer 685 te gaan en daar scroll ik zéér traag door al de foto’s. :face_with_monocle::heart_eyes:

En hier stopt het dan gewoonlijk niet mee, want ga ik dan verder naar 1179 dan heb ik 21 redenen om op mijn stoel te blijven zitten en te genieten van al dat moois. :heart_eyes::rofl:

Ja hoor, dan is het een klein stapje verder naar 1186 om helemaal stik jaloers te worden op die gast. :stuck_out_tongue: Hij zet er zomaar even 52 redenen op, :heart_eyes: als enig citizen liefhebber hier niet van gaat kwijlen dan ben je er geen. Toch moet ik nu even gaan tellen….5+19+4+2+8+6=44 stuks die ik WIL HEBBEN!!! :heart_eyes::sunglasses::+1:

Natuurlijk zijn er hier nog anderen die evengoed een mooie collectie hebben en waarvan ik ook kan zeggen dat ik die wil hebben maar ja, je moet spelen met de kaarten die je hebt, is het niet? :cold_sweat::grin:

5 likes

Als je dan een horloge kist hebt waar 12 horloges in kunnen dan heb je dus ook nog…:thinking:…3,66666666666 van die kisten nodig.
Nou ja, dat lijkt mij niet echt handig.
Je weet in ieder geval wel wat je wil :smiley:

1 like

Zeg het maar als ik je ergens mee kan helpen Ludo…

1 like

gatver!! :star_struck::rofl:

1 like

Je moet gewoon regelmatig even aan @Slin vragen hoeveel hij er op dit moment heeft. Voegt niks toe, maar is wel fijn om te horen :+1:

4 likes

Ze zijn af.

16 likes

Je bent een man naar mijn hart…

13 likes

Echt vet kerel!

Ik ben jaloers. Vooral op de BoR.

1 like

Weet je jongen, deze doos komt van een juwelier die in de jaren 70 met z’n zaak gestopt is. Er kunnen aan 2 kanten horloges in…

Hij zit vol en iedere keer als ik hem open maak voel ik me rijk. I :heart: vintage Citizens…

12 likes

ongelooflijk mooi doosje :heart_eyes:

1 like

Jij bent gek op getallen zie ik. wat vind je van de mijne? 3/03/1994

5 likes